[עזרה] איזה מסך? איזה גודל?

  • פותח הנושא פותח הנושא liorler
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorler

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מעוניין לקנות לחדר שלי מסך דק. המסך ישמש אותי כטלויזיה שתחובר לממיר של הוט וגם כמוניטור של המחשב (מחשב חזק). מסך הטלויזיה מיועד להתלות על קיר. מרחק הצפייה הוא בין 1-1.7 מטר. התקציב שלי הוא עד 4500 שקל. אם אפשר המלצה לדגם, חברה, גודל?
 

הגודל המומלץ יהיה 32"
לגבי דגמים, תוכל למצוא מידע נוסף כאן:
שרשור1
שרשור2
 
הצרכים שלי בדיוק כמו שלך, רק שאצלי מרחק הצפייה הוא 2.5 מטר בסרטים ומטר וקצת כשאני יושב מול המחשב.
אני בחרתי בHitachi LD9000 ואני לא מתחרט לרגע.
 
שאלה

את מסך הטלויזיה שאקנה בטוח ארצה לחבר למחשב וגם לממיר הוט. השאלה שלי היא איזה יציאות חייבים או רצוי שיהיה? למה? ומה אומרת כל יציאה?
 

מוזמן לקרוא את שני המדריכים הבאים:

בעיקרון, אתה צריך כניסות VGA/HDMI עבור המחשב וכניסת סקארט RGB עבור הממיר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור