עזרה-איזה ברגים צריך לפיליפס 8404

  • פותח הנושא פותח הנושא אפי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אפי

אוהב את התחום
הודעות
54
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,קניתי מעמד לטלויזיה מזכוכית-3 מדפים שחורים-"מהום סנטר-ב"ש (מראה יפה ויוקרתי-מאוד זול היה במבצע 350 ש"ח-במקום 700)ויש לו גם מתקן לתליית טלויזיה-ואני מעוניין לתלות עליו -פיליפס דגם -8404-....37 אינטש-האם יש למישהו מושג איזה ברגים נכנסים מאחורי הטלויזה,ע"מ שאוכל לתלות על המעמד???(לא בא לי לסחוב טלויזיה לחנות ברגים..חח)
תודה מראש...
 

יש מתקנים יעודיים לתליית מסך שבאים עם ברגים.
לא סיפור יקר.
 
עם ה"מזנון" הזה אמורים להגיע ברגים...
בכל מקרה, בספר היצרן של המסך יש מפרט טכני שכולל גם מידות ברגים.
 
תודה לחברים על התשובות. ניראה כבר מה אעשה כי אין לי לא ספר יצרן ולא באו ברגים עם המזנון הזה.
תודה בכל אופן....
 

תגש לחנות ותבקש.
הגדלים של הברגים זה ONE SIZE שאמור להתאים.
כל מסך שתומך תקן VES אמור להיות עם אותם ברגים כידוע לי.
גש לחנות ותגיד להם שהיה אמור לבוא ברגים ועליהם לספק לך אותם.
 
If you purchase a VESA wall mount from Samsung, the screws you need to attach the wall mount to the TV and the wall mount to the wall, and all other necessary parts, are included with the wall mount. The same should hold true for VESA mounts purchased from other manufacturers. However, you should check with the manufacturer of the wall mount to make sure before you purchase it.


או בקיצור, הברגים היו צריכים לבוא גם.
 
אורי....תודה רבה אחי ... רעיון מעולה.. אכן אקפוץ לחנות ואבדוק אצלם.
 

אורי, לא מדויק.
הברגים הם לא ONE SIZE. תקן VESA אומנם מתקיים במרבית המסכים אך הBACK PANEL הוא שונה לכן יש 4 סוגי ברגים שאני מכיר.

לפותח השרשור, אם אתה במרכז, קפוץ אלי אביא לך כמה ברגים שיתאימו.
 
לא אמרתי שלכל הסוגים אלא לכל סוג שלvesaיש את הבורג שלו ולכן צריך להגיע עם המתקן. אנא בבקשה זו לאפעם ראשונה שאתה לא קורא לעומק מה שאני כותב וישר קופץ להעיר. זה לא נעים זה מבלבל את השואלים וגם אני צריך כל פעם להסביר את עצמי מחדש.
 
חברים למה לריב?

יבגני מתקין מסכים ,אז למה לא לתת לו את הקרדיט?
אני מכיר מעט מאוד בעלי מקצוע שמשתפים ידע ונסיון.
למי שלא הפנים ידע ונסיון=זמן מינימלי=כסף ויוקרה.
מצטער שהתפרצתי לדיון.
 

נכון, אבל התשובה כבר היתה שם.
ברורה.
ולא צריך להמשיך אותו אקסטרא , זה מבלבל אנשים וגם מבזבז זמן.
פשוט ככה.
 
טוב ידידיי... קפצתי לחנות שקניתי משם בזמנו את הפיליפס (א.ל.מ) ביקשתי שיעזרו לי עם הברגים- הם נתנו לי את המספר של אלקטרה -ענתה לי המוקדנית של השירות- לקחה את מספר הפון שלי.והבטיחה שטכנאי שמבין בזה יחזור אליי בתוך כמה דקות ויעזור לי. עברו כבר יומיים ... "המשיח" הספיק להתקשר... אך הטכנאי של אלקטרה כניראה מחפש חמור לבן....נראה מתי ייזכרו בי....
 
ובכן ידידיי ומכובדיי.... שלום,... עדכון לגבי סוגיית הברגים -שוב התקשרתי אתמול לאלקטרה וכעסתי עליהם שאחרי 3 שיחות עם המוקדניות אף אחד לא חזר אליי במשך שבוע וחצי -על אף ההבטחות שלהן שטכנאי יסביר לי מה מידות הברגים . ולבסוף המוקדנית העלתה בשיחת ועידה טכנאי -וברוב אדיבותו הוא עצר את הרכב בצד.הוציא את החוברת שלהם ונתן לי מידות של ברגים -הלכתי לחנות ונתנו לי כל מיני מידות עם הברגות שונות שלא אצטרך להשתגע שמא ההברגה לא מתאימה- באתי הבייתה הכנסתי את הבורג -ויבוא הגואל ויריע בשופר....יש..... סוף סוף הפילפס תלוי על משכבו בשלום!!! חחחח
 

תתחדש.
אגב המידות כנראה נמצאות גם בחוברת שאתה קיבלת עם הטלויזיה.
 
ידידנו יבגני הלפרין,הציע לך סט ברגים -רק תבוא תיקח.
10 ימים בשביל לתלות טלוויזיה זה שיא גינס(lol) ,או שאתה סתם מרובע(שמוק).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור