עזרה אחרונה לפני קניה

  • פותח הנושא פותח הנושא פרארי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

פרארי

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
אני מתלבט בין כמה מסכי 47 אינצ שהגיעו לגמר.
הכי חשוב לי זה צפיה רגילה ערוץ 2 ו 10. אני מאמין שב hd אני אראה טוב בכולם
דבר נוסף יש לי בעית השתקפות בסלון.
Lg-47 620
פליפס 5007 או להשקיעה עוד קצת ל6606
ומה הסיפור של פילפס, מפסיקים לייצר? זה מותג מדבקה היום?

אשמח מאד לקבל את דעתכם המלומדת
 

ומה הסיפור של פילפס, מפסיקים לייצר? זה מותג מדבקה היום?
לא מותג מדבקה
רק מכרו חלק מהיצור לקבלן סיני שייצר עבורם
 
ומה הסיפור של פילפס, מפסיקים לייצר? זה מותג מדבקה היום?
<br>לא מותג מדבקה <br>רק מכרו חלק מהיצור לקבלן סיני שייצר עבורם
הם לא מפסיקים לייצר
הם יצאו בליין חדש בשבועות האחרונים
הם לא מוצא מדבקה
יש להם פשוט שותף אסטרטגי

דבר נוסף יש לי בעית השתקפות בסלון
פיליפס יש לה מסך שחור, מונע השתקפות
תבדוק גם אפשרות להחשיך חדר זה פוגע בקונטרס

בדוק גם את סמסונג 6400

האם ראית את המסכים שהצעת לעצמך ?
 
אני חושב שאי אפשר לתת לך תובה מקוצעית לבחירת מסך עם החלסרתה כזה הרבה פרטים..
מה המרחק צפייה?
מה תנאי תאורה?
מה התכנים? HD?
SD.משחקים או בכלל תלת מימיד
מה התקציב? אולי אפשר להכניס לך מסכים יותר טובים עם תשקיע יותר.
בקשר D6400 Aהוא מסך מעולה ב2D אבל ב3D הוא לא כול כך טוב לפי מה שראיתי.
אני ממךליץ לצפות בכול המסכיפ בתנאי תאורה אופטמאלים כמו הצפייה בביץ ג עם זה אומר ללכת במיוחד לחניות מתמחות.
ולא להתבייש לבקש לחכבות את האור.
לקחת איתך דיסק און קי עם סרטי HD ולצפות בכמה מסכים ולהחליט שהיה לך בהצלחה
 

ראשית תודה.
השאלה הגדולה, מה מומלץ יותר להרשימה .
תודה מראש
 
שלום רב.
המרחק שלי הוא 3.8מ.
אני רוואה הכל גם ערוץ 2 ו 10 וגם he ביס
התקציב שלי הוא עד 6000
יש ליאורה מבחוץ בזמן השקיעה על כל הקיר של המסך
התלת מייד פחות דחוף.
אני פשוט רוצה לראות טוב שישורים רגילים וhe

תודה מראש
 
שלום רב.
המרחק שלי הוא 3.8מ.
אני רוואה הכל גם ערוץ 2 ו 10 וגם he ביס
התקציב שלי הוא עד 6000
יש ליאורה מבחוץ בזמן השקיעה על כל הקיר של המסך
התלת מייד פחות דחוף.
אני פשוט רוצה לראות טוב שישורים רגילים וhe

תודה מראש

אין לי מושג מה רשמת ?
10 וגם he ביס
מה זה ?
ש ליאורה מבחוץ בזמן השקיעה על כל הקיר של המסך
מה זה ?+
אני פשוט רוצה לראות טוב שישורים רגילים וhe
מה זה ?
 

RRRR1 הוא התכוון לHDו ואני כמעת בטוח שהבנתה את זה...
בקשר למרחק צפייה של 3.8 מתאים לפחות 55 לא פחות
פחו מזה אני ושב שב6 אלף לא תקבל שום טלוזיה בגודל 55 ואין כאלו אכותית.לכן כדי לעלות תתקציב ולקנות כבר 55 אנטיש אכותי.
עם תרוצה המלצות למסכים או שאלות מסביב ולקבלת ידע מקיף תפנה עלי לסקייפ הזה MATAN6589884
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור