עזרא בחיבור מגבר פאוור לרסיבר

  • פותח הנושא פותח הנושא avipe
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avipe

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
1
נקודות
3
שלום,
אבקש עזרה בחיבור מגבר כח של חברת רוטל דגם 1066 בעל יציאות הגברה ל6 רמקולים להעביר למצב bridge
לחבר 2 רמקולים קדמיים,ולחבר את 2 זוגות הRCA לרסיבר דנון דגם 4700 לpre out .
אודה לעזרתכם
 

תמונות מצורפות

  • רוטל צילום אחורי.jpg
    רוטל צילום אחורי.jpg
    KB 158.7 · צפיות: 107
  • pre out.jpg
    pre out.jpg
    KB 96.4 · צפיות: 105
  • רוטל צילום קידמי.jpg
    רוטל צילום קידמי.jpg
    KB 136.6 · צפיות: 100
תבדוק שהמוצא בדנון תואם לרוטל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור