א אליהוהו חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 1 13/2/24 #1 עוצמת הקול נמוכה ברמקולים, בספורטאג' 2020, למרות שכיוון העוצמה הוא במקסימום. אני יד 2. מה עושים? האם יש הגבלת עוצמה שניתן לקבוע אותה, ובעל הרכב הקודם "שיחק" בזה?
עוצמת הקול נמוכה ברמקולים, בספורטאג' 2020, למרות שכיוון העוצמה הוא במקסימום. אני יד 2. מה עושים? האם יש הגבלת עוצמה שניתן לקבוע אותה, ובעל הרכב הקודם "שיחק" בזה?
נמר כתב אודיו צוות האתר הודעות 20,111 מעורבות 4,273 נקודות 113 13/2/24 #2 האם העוצמה החלשה היא רק גם בחיבור הנייד וגם מהרדיו?