עופרת וברונזה או נחושת ברגלי הרמקול

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
נכון , אסור להשתמש בעופרת , אבל זהו החומר האולטימטיבי לשיכוך , אז אני יצרתי לאחרונה 8 רגליים מנחושת שבתוכה יש עופרת יצוקה , (חנוכה) , ובסוף אטמתי העופרת עם נחושת בלחץ , האמת עשיתי זאת בעיקר כי החלטתי שצריך לתת עוד סנטימטר לפורטים התחתונים , כל רגל שוקלת כ 5 ק"ג , כלןמר תוספת של 20 קילו לרמקול , נראה איך נשמע , נראה קצת פחות טוב
 

הנה
 

תמונות מצורפות

  • FFE63B17-D3AE-432A-B995-D646E88901CE.jpeg
    FFE63B17-D3AE-432A-B995-D646E88901CE.jpeg
    KB 77 · צפיות: 247
  • E7C61424-B540-4773-94ED-5BFC9795B164.jpeg
    E7C61424-B540-4773-94ED-5BFC9795B164.jpeg
    KB 75.7 · צפיות: 238
עדיין בהכנה , לא פשוט העניין ,אמור לקבל הקרוב המשודרג השבוע
 
נכון , אסור להשתמש בעופרת , אבל זהו החומר האולטימטיבי לשיכוך , אז אני יצרתי לאחרונה 8 רגליים מנחושת שבתוכה יש עופרת יצוקה , (חנוכה) , ובסוף אטמתי העופרת עם נחושת בלחץ , האמת עשיתי זאת בעיקר כי החלטתי שצריך לתת עוד סנטימטר לפורטים התחתונים , כל רגל שוקלת כ 5 ק"ג , כלןמר תוספת של 20 קילו לרמקול , נראה איך נשמע , נראה קצת פחות טוב
לא נראה לי שאתה ״מוסיף״ משקל לרמקולים כי מדובר ברגליות שהרמקולים יושבים עליהן
אם הייתה שם מעל הרמקול זה משהו אחר
בכל מקרה, בהצלחה
מהניסיון הקטן שלי, רגליות (או ספייקום) משנים את הסאונד ולא רק בגלל שינויים של גובה הדרייברים או פורטים במקרה שלך

בהצלחה
 

מודבק, אחרת לא היו אזיקונים ,רק שלסופר 7 לוקח 24 להתקשות ,בקיצור ,מרים הרמקול ,עולות איתו גם הרגליות !לא רוצה לחשוב מה יקרה באם אתחרט.
 
לא נראה לי שאתה ״מוסיף״ משקל לרמקולים כי מדובר ברגליות שהרמקולים יושבים עליהן
אם הייתה שם מעל הרמקול זה משהו אחר
בכל מקרה, בהצלחה
מהניסיון הקטן שלי, רגליות (או ספייקום) משנים את הסאונד ולא רק בגלל שינויים של גובה הדרייברים או פורטים במקרה שלך

בהצלחה
זה בהחלט מוסיף משקל שמוריד את מרכז המאסה של הרמקול נמוך יותר ובכך משפר יציבות, ראה כל הרמקולים עם קבינט תחתון אטום חוץ מפקק שדרכו ממלאים חול או חתיכות קטנות של עופרת (Atacama Atabits).
הבעיה זה הנחושת שהיא רכה מדי ועלולה עם הזמן וכל הזזה לאבד את צורתה, החומר הכי מומלץ זה בראס שמסתבר שנותן גם את התוצאה הכי טובה סונית כתחתיות ספייקים.
 
כל רמקול מתנהג אחרת עם שיכוך. למשל למדתי שתיבות ״מנגנות״ מעדיפות שיכוך ״אלים״ יותר. ככה זה נותן לתיבה לדבר ולא לרצפה. תיבות מתות אפשר לעדן עם שיכוך מתון יותר. זה כמו אקולייזר מכני/אקוסטי.

אם התיבה שבנית מיועדת לנגן לך על השיכוך הכי טוב שיש (עופרת - אם יש שימוש חוקי בחומר אז מה טוב).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור