ר רונן חבר משקיען הודעות 715 מעורבות 114 נקודות 43 22/6/21 #1 אני בינתיים עם פלאזמה. שמתי לב שבמסכים חדשים ( Led / Oled ) קיים ״ עומק ״ בתמונה במיוחד כאשר רואים דמות מקדימה ( בד״כ חדה ) והרקע רחוק ומטושטש זה לא נמצא במסך ה פלאזמה. יש בזה משהו ?
אני בינתיים עם פלאזמה. שמתי לב שבמסכים חדשים ( Led / Oled ) קיים ״ עומק ״ בתמונה במיוחד כאשר רואים דמות מקדימה ( בד״כ חדה ) והרקע רחוק ומטושטש זה לא נמצא במסך ה פלאזמה. יש בזה משהו ?
A arix חבר משקיען הודעות 2,381 מעורבות 501 נקודות 113 22/6/21 #2 אין בזה משהו, אולי אתה רואה הבדלים בין מסכים שעושים אינרפולציה מרזולציה נמוכה לגבוהה (או ההיפך- דיסמציה) במסכים מסויימים האיכות טובה יותר ובחלק פחות טובה ולכן נדמה לך שאתה רואה הבדלים...
אין בזה משהו, אולי אתה רואה הבדלים בין מסכים שעושים אינרפולציה מרזולציה נמוכה לגבוהה (או ההיפך- דיסמציה) במסכים מסויימים האיכות טובה יותר ובחלק פחות טובה ולכן נדמה לך שאתה רואה הבדלים...