עומס על כרטיס מסך בעקבות חיבור ל-LCD ?

  • פותח הנושא פותח הנושא han98
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

han98

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
אני מתכוון בקרוב לחבר את הלפטופ שלי אל ה-LCD 42 אינץ' שברשותי.
רציתי לדעת אם בגלל שהמסך המיועד יהיה די גדול, זה ייצור עומס מיוחד על כרטיס המסך במחשב ? ויגרום לבעיות ?

יש לי NVIDIA G-force 8400gs 256 mb.....

תודה
 

אין קשר לגודל המסך, מה שקובע עומס על כרטיס גרפי זה סוג העיבוד ורזולוציית הקובץ שעובר דרכו, למשל סרטי DivX יגזלו פחות מאמץ מאשר עיבוד סרט ברזולוציית HD.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור