עוד פעם צריך עזרה... :/

  • פותח הנושא פותח הנושא orjerby
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orjerby

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
כמעט קניתי את ה-60FR של LG אבל אבא שלי לא אהב את העיצוב...
אני צריך עוד המלצות למסכים.
למי שלא זוכר את התכנים שלי:
50% - HOT.
50% - PS3 ו-HD.
מרחק צפייה 3 מטר, 42 אינטש.
חשוב מאוד שלא יראו גרוע ב-HOT, אלא שיראו סביר+.
שיהיה FULL HD ושהאיכות שלו תהיה טובה מאוד.
תקציב 7000+-.

בבקשה תעזרו לי מהר, זה חשוב.
תודה.
 

לא הבנתי ל חשוב FULL HD ?
כי ב 42'' קשה למצוא מסך כזה באיכות טובה ב 7000 ש"ח
לא עדיף לך במחיר הזה HD READY?
 
עדיין, אני מעדיף FULL HD.
אצלי במשפחה לא שמים לב להבדלים בין טלויזיה איכותיות לפחות איכותיות, אבל אני צריך טלויזיה שלא יראו בה HOT באיכות גרועה.
בתקציב של 7000 עם חריגה של 300 ש"ח, מה הטלויזיה הטובה ביורת שמצאת עם FULL HD שרואים בה איכות נחמדה+ ב-HOT שאתה יכול להמליץ לי עליה?
ראיתי את L42X01... איך היא?
 
נערך לאחרונה ב:
היות ומסך FULL HD עושה המרה גדולה יותר מגודל סטנדרטי לגדול של FULL HD חשוב שהוא יהיה אכותי - המרה ל HD READY היא המרה פחות גדולה וגם ניתן למצוא מסכים אכותיים כאלו בזול יחיסית ל FULL HD
אבל ההחלטה היא שלך
כאשר אתה הולך לראות מסך חשוב לראות אותו בשידור רגיל (HOT או YES) היות וב HD בטוח יראו יותר טוב.
אתה לא צריך את הרושם שלי על מסך מסוים אתה צריך להגיד מה נראה לך טוב בעניים שלך.
 

המממ...אוקיי, תן לי טלויזיה איכותית ב-7000 ש"ח עם HD READY.
 
תבדוק את הפנסוניק פלזמה 42PV70.
פלזמה LG60UR.
סמסונג A450.
אני ממליץ לך ללכת ולראות את הדגמים ולהשוות .
את הפנסוניק PV70 כמעט ולא ניתן להשיג תבדוק מה ההפרש בינה לפנסוניק PV80.
 
תבקש לכייל את המסכים אם אתה הולך לראות בחנויות.
 

נערך לאחרונה ב:
הקפצה.
אפשר המלצות לטלויזיה איכותית עם HD READY ב-7,000?
 
הביאו לי פלאזמה, אני רוצה LCD...
 

אפשר לשאול למה פלזמה לא?
אם אני לא טועה הדגמים שהמליצו לך הם HD READY ולא FULL
 
*האיכות של הפלזמות נהרסות עם הזמן.
*יש חשש גדול מאוד מצריבה.
*יש השתקפויות.
*ההורים נגד.
אתה בעצמך אמרת בתגובה הקודמת שבתקציב שלי עדיף טלויזיה איכותית עם HD READY, אז אני לא מבין למה אתה לא מביא המלצות..ואני מדבר על LCD.
 
orjerby כתב:

האיכות של הפלזמות נהרסות עם הזמן

מהה? עד שזה יקרה... אתה כבר תצפה במסך 120" הולוגרמה תלת ממדית...
 

*האיכות של הפלזמות נהרסות עם הזמן.
*יש חשש גדול מאוד מצריבה.
*יש השתקפויות.
*ההורים נגד.
אתה בעצמך אמרת בתגובה הקודמת שבתקציב שלי עדיף טלויזיה איכותית עם HD READY, אז אני לא מבין למה אתה לא מביא המלצות..ואני מדבר על LCD.

האיכות של מסך LCD גם יורדת עם הזמן - אין הבדל בנושא

בפלזמות החדשות אין כבר את החשש לצריבה כמו שהיה בעבר - פלזמה לא רגישה לצריבה יותר ממסך רגיל (CRT), כמה טלוויות כאלו פגשת צרובות? במסכי מחשב של חברות שיש אותו מסך כל הזמן ראיתי את הבעיה מספר פעמים, אבל במסכי טלוויזה לא פגשתי.

למסך פלזמה יש זכוכית זה יתרון, אבל נכון גורם להשתקפות

ההורים נגד - זו זוכותם

אתה לא מדבר על החסרונות של הפלזמה - כבדה יותר בדרך כלל, צורכת יותר חשמל מ LCD ועוד יש הרבה דעות קדומות בנושא ואני מנסה פשוט להביא אותך לקבל את ההחלטות הטובות עבורך מתוך ידע ולא משמועות.
 
סטיגמה לעולם נשארת...

כמות הדעות הקדומות שיש על מסכי פלזמה פשוט מדהימה אותי כל פעם מחדש.
והאמת אני בדרך כלל מתעלם כי אין כבר כוח להסביר.

זה כמובן "לזכותם" של המומחים בחנויות השונות שהצליחו להשריש את זה כמעט בכל בית יהודי טוב.
רק עכשיו חזרתי ממשפחה בצפון {חגים} ושמעתי מהם כמה הם מרוצים שהם רכשו LCD
ולא פלזמה מכיוון שהמוכרים אמרו להם שלפלזמה בורח הגז ויש צריבות וגם צומח להם אוזניים...
נו מה אני אמור לאמור (sad)
 
נערך לאחרונה ב:
עופר מה שאתה צריך להגיד לעצמך - איזה מזל שיש לי מסכים מדהים :)
 

צודק.

אני חושב שצריך ללמד את זה בבית ספר - איך הצליחו להשריש/להיטמע כאן את הסטיגמות על
מסכי פלזמה,בהצלחה יתרה. {לא מכיר אדם אחד מהישוב שאין לו את הדעה הזו(shocked)}

מעניין אם זאת תופעה מקומית או קוסמופוליטית?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור