LCD עוד סקירה מפרגנת ביותר ל 55ZL1 של טושיבה בתרגום מצרפתית

  • פותח הנושא פותח הנושא בני בנקר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בני בנקר

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
0
נקודות
0
ללקק את השפתיים,אבל המחיר,המחיר...

http://translate.googleusercontent....1.html&usg=ALkJrhgJJVqD3F6PfNeIWgMG1U6jPwl0GQ

ליאור,האם דגם 46 יהיה במשפחה ?
 

לא ידוע לי על גודל 46".
 
שים לב,הוא נותן לטושיבה ציון גבוה יותר מהפנסוניק אותה הוא מגדיר
כפלסמה הטובה ביותר.
אז ה CEVO מביאה את הרגע בו ה LCD עוקף את הפלסמה במירוץ האיכות ?
היכן ניתן לראות בפעולה בארץ את ה 55ZL1 ?
 

למיטב ידיעתי, ה- ZL800 נמצאת בכמה סניפים של ביג בוקס.
 
האם זה יבוא מקבילי ? לניופאן היה בעבר מנהג מגונה ליבא דגמים שמיועדים למזרח הרחוק,דגמים נחותים
מהדגמים הארופאים.השאלה אם הם חזרו לסורם או שייבאו את ZL1.
 
ניופאן מייבאים תמיד סדרות אירופאיות וגם אסיתיות במקביל וממצבים את הדגמים בצורה שונה.
אצלי היה לבדיקה דגם אירופאי, זה מה שאמור להמכר בארץ.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור