עוד חוזר הניגון, 2 ענקים בקרוב בישראל !

  • פותח הנושא פותח הנושא audiotrix
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

audiotrix

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב,

חברת audiotrix מציגה בקרוב 2 מותגי על בישראל - DartZeel ו Goebel

DartZeel הינו מותג שוויצרי הנמצא בקצה העליון של האלקטרוניקה בעולם יחד עם חברת CH Precision.
למעשה, מגברי המונו בלוקים של החברה NHB-468 נחשבים למגברים הכי טובים שיוצרו עד היום וזוכים לביקורות מהללות בכל רחבי העולם.

לחברה 5 מוצרים:
NHB-468 - מגברי מונובלוקים
NHB-18NS - קדם מגבר
NHB-108 - מגבר סטריאו
CTH-8550 mkII - מגבר אינטגרייטד
LHC-208 - סטרימר \ דאק עם הגברה (ניתן לקבל את המכשיר בהזמנה מיוחדת ללא ההגברה)

בהזמנה הראשונה שצפויה להגיע לארץ במהלך חודש פברואר אמורים להימסר ללקוחות כל ליין מוצרי החברה.
מערכת אחת מהווה מערכת רפרנס בישראל ומשלבת זוג מונובלוקים NHB-468 עם רמקולים של Goebel מדגם Epoque Aeon Reference

בתצוגה, ניתן יהיה להתרשם ממגבר האינטגרייטד ומה DAC.

חברת Goebel הינה חברת על מגרמניה המייצרת רמקולים אשר מככבים בכל המגזינים והתערוכות הנחשבות בעולם

לחברה 2 סדרות של רמקולים:

Epoque Aeon
DIVIN

כל סדרה מכילה 3 דגמים שונים ברמות מחיר שונות.

בתצוגה ניתן יהיה להתרשם מדגם Epoque Aeon Wall.

תמונות, מידע נוסף ועוד מספר הפתעות יימסרו בקרוב.
כמו כן, אתר אינטרנט צפוי לעלות לאוויר בחודש הבא.


אורן
[email protected]
 

ככה (בלי תמונות, בלי אתר), לא יפה.
בהצלחה (ורד)
 
בהצלחה,כן ירבו (ורד):בעד:
 
מעניין
בהצלחה :שתוי:
 

כתוב יפה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור