עובי מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא meirc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

meirc

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני רוצה לתלות מסך לד בחדר שינה מאחורי דלת הזזה
המסך יהיה בגודל 37 או 42 אינצ.
מה העובי המקסימלי שמסך כזה יתפוס כולל מתקן התליה שלו. (לא נעול על דגם ספציפי ומעוניין בממוצע אבל אני יודע שלד ממש דקים סדר גודל של 3-4 ס"מ)
האם 10 ס"מ זה עובי סביר כדי שהדלת לא תיתקע בו?

מבחינת איוורור אין בעיה .
 

כשהדלת נפתחת היא אמורה לחלוף מעל המסך כאילו היא מסתירה אותו?
 
עובי מתקן תלייה הינו בין 1.5 ל 3 ס"מ... מה שנשאר לך זה לבחור מסך שעוביו עד 7 ס"מ מקסימום...

אם משתמשים בדלת ייעודית למסך TV מספיק אפילו 5 ס"מ...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור