יש פרמטר יותר חשוב - איכות השידור.
ועל פי זה, הדברים צריכים להיבדק.
בעצם איכות התמונה של פלזמות ל.סי.די נגזרת באופן ישיר מאיכות השידור שמשודרת חברות
יס/הוט {מספר פסים קטן מיד שלא עושה טוב למסכים מתקדמים שעובדים ברזולוציות גבוהות} למעשה ברגע שהשידור איכותי,כגון ערוצי יס סטאר 12/13 - לפעמים בערוצי הסרטים, רואים בבירור את ההבדלים בין מסך CRT לפזמה {למרות שגם בלווה אני מבחין בשינוי לטובה,ואני בודק את זה מידי פעם

}
ברגע שיש שידורים "רגילים" מיד אני מבחין ביתרון למסך "הרגיל" על פניו של הפלזמה.
כמובן,התמודדות קשה יותר לפזמה לקבל שידורים נחותים.
אבל אשאיר את הדברים/הסברים לאנשים שמבינים יותר בהיבט הטכני.
עכשיו מה צופן לנו העתיד? אם המגמה של דחיסת ערוצים על אותו רוחב פס, תימשך? אנחנו לא נהיה במצב טוב
אבל אם ישכילו קברניטי הערוצים/חברות לתת לנו איכות כפי שאנו ראויים לה? משמע פחות ערוצים אבל איכות גבוה
יותר? מצבנו יהיה טוב, וכך גם איכות התמונה תשתפר פלאים. {ונשכח שבכלל צפינו פעם במסך CRT (lol)}