עדיין שבויים בסטיגמה, קרמי זה כבר in...

  • פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך

Slim1900

אוהב את התחום
הודעות
237
מעורבות
97
נקודות
28
כמו שלא צריך להיות מהנדס אווירודימיקה בשביל להבין שבלי כנפיים המטוס לא יעוף.

יחידה צריכה להיות קלה וקשיחה. זה הופך אותה לרזולטיבית, מהירה ומדויקת יותר. האם על העניין הזה יש הסכמה?
סתם נקודות למחשבה- Field coils עם ערכים של magnetic flux density עם ערכים של
20000 gauss. ויותר. מול כמה בקרמי? ועוד ועוד ועוד.לא ראיתי דרייברים שופריים שחיפשו ממברנה קרמית
אם זה כזה פלא
דרך אגב כלי נגינה הם ממש לא קשיחים שלא נדבר על מיתרים ומתרי קול ובטח לא נזכיר את עור התוף באוזן. אז הטענות על קשיחות ומהירות מבחינה פיזיקלית שמרמז על איכות...החיים כנראה יותר מסובכים . ולהסביר הסברים פיזיקלים לקויים ולא מעמיקים-לא מקדם בכלום
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
חורקות חורשות חופרות חדות ..... זה הצד השני של הבעיה.
לא מבין אנשים שבוחרים בציוד שמנמן מרוח מנורות חמימות איטיות בשביל שהכל ישמע להם נעים .
זו טעות טכנית בסיסית .
אלה עם אתה מעדיף להעלים את כל הפרוט והעושר שיש בכל צליל .
כל המיסוך המתקתק הזה מעלים את הצליל.
אני לדוגמה עשיתי מס שינויים לטובת הוספת שקט לסאונד וקצת להדק את הסאונד. בסוף על כל הטוב הגיעה איזה טיפה לחץ במיד היי בהקלטות בהירות .
יכולתי בקלילות לשלוף מהמחסן איזה כבל מפלטר חונק שיש לי ולקבל סאונד מתוק עגלגל בלי שפיצים בלי מצילות מתפוצצות , כינור שנשמע כמו צלו , בס נפוח , בקיצור מסך עשן.
אני מעדיף לפתור את העניין נקודתי עם רזונטורים מכל סוג שהוא שייגעו רק בטדר הלוחץ.
בוסרי או לא זו לדעתי הגישה הבוגרת בתחביב , השלב המתקדם יותר / בוגר יותר ולדעתי נכון יותר.
לא מכיר אודיופיל אחד ותיק מנוסה שחי עם מערכת רכה שמנמנה מלטפת .....
ההתקדמות הבוגרת מסאונד שמנמן עגלגל זה לא לסאונד חופר מחרשתי אלה לסאונד מדוייק מפורט שקט ארמוני וכמה שיותר דינאמי .
מה שכתבת פשוט לא רלוונטי בכלל לדיון הזה.
אף לא אמר כאן כלום בעד צליל שמנמן סתום מרוח ונפוח.
נראה לי שהתבלבלת בשירשור..
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,406
מעורבות
476
נקודות
83
תכלס, חוץ מ ג'ז ווקאל, ההתרשמות שלי: אם אין לך ציוד סביב שופרא דה שופרא בכמה מאות אלפי דולרים(ראה ערך נמר/שניצל), קרמיקה נשמע כאילו תלית רמקול רצפתי בגובה ופתחת בטראבל(נניח שיש כפתור כזה) פתחת אותו עד הסוף ואת הבס(נניח שיש גם כפתור לזה) בכיוון ההפוך עד הסוף, אפילו התוף יוצא מהטוויטר, מי שאוהב סאדיזם, יחיה בשלום עם זה. מי שמחפש לריב בכוח עם הסט שלו גם יחיה עם זה בשלום.
יש את ה וואו ההתחלתי של ה פתוח וה טסטסטסטס הדק הזה שמאפיין צליל של ה ביוקר, אחרי זמן מה זה מעיק,מציק ולא ניתן לריסון(מה שגורר למסע מספר 2 לגרום לו לעשות טרנספורמציה שזה לרוב כישלון ידוע מראש).
העיקר שנהיה בריאים.
 

נערך לאחרונה ב:

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
חורקות חורשות חופרות חדות ..... זה הצד השני של הבעיה.
לא מבין אנשים שבוחרים בציוד שמנמן מרוח מנורות חמימות איטיות בשביל שהכל ישמע להם נעים .
זו טעות טכנית בסיסית .
אלה עם אתה מעדיף להעלים את כל הפרוט והעושר שיש בכל צליל .
כל המיסוך המתקתק הזה מעלים את הצליל.
אני לדוגמה עשיתי מס שינויים לטובת הוספת שקט לסאונד וקצת להדק את הסאונד. בסוף על כל הטוב הגיעה איזה טיפה לחץ במיד היי בהקלטות בהירות .
יכולתי בקלילות לשלוף מהמחסן איזה כבל מפלטר חונק שיש לי ולקבל סאונד מתוק עגלגל בלי שפיצים בלי מצילות מתפוצצות , כינור שנשמע כמו צלו , בס נפוח , בקיצור מסך עשן.
אני מעדיף לפתור את העניין נקודתי עם רזונטורים מכל סוג שהוא שייגעו רק בטדר הלוחץ.
בוסרי או לא זו לדעתי הגישה הבוגרת בתחביב , השלב המתקדם יותר / בוגר יותר ולדעתי נכון יותר.
לא מכיר אודיופיל אחד ותיק מנוסה שחי עם מערכת רכה שמנמנה מלטפת .....
ההתקדמות הבוגרת מסאונד שמנמן עגלגל זה לא לסאונד חופר מחרשתי אלה לסאונד מדוייק מפורט שקט ארמוני וכמה שיותר דינאמי .
אתה לא צריך להבין ״אנשים״. מספיק שתבין את עצמך. אם אתה שמח ומאושר עם המערכת שלך אז זה נהדר וזה בדיוק היעד ואני גם שמח בשמחתך ומפרגן לך עד מאוד.
יחד עם זאת, הבלבול הקלישאתי בין שמן ורזה חם וקר בהיר וכהה - לבין פירוט ושמיעת מלוא הפרטים שיש בסאונד המקור, אינו במקומו.
יש הבדל גדול בין גוון של סאונד לבין סאונד חסר.
כך לדוגמא, בשרשור הזה השתתפו בין השאר שני חברים שיש להם מערכות-על, שככל הנראה לא מחסירות כל פרט, ועדיין, אין דבר שונה יותר מגוון הסאונד של שתי המערכות האלה (נמר ושניצל).
ללמדך, אפשר ליישם בצורה מצויינת גוונים שונים של סאונד ויש מקום רב מאוד להעדפה אישית ועל זה מבוסס התחביב, שאחרת כמו שכבר כתבו, היתה רק מערכת אחת בעולם (אולי כמו שלך).
תמשיך להנות מהמערכת וחג שמח!
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,925
מעורבות
3,017
נקודות
113
אתה מתפלסף.
גם מה שאתה כותב אינו קשור לדיון. אנחנו מדברים על רמקולים דינמים. הם עובדים אחרת מרמקול ריבון או אלקטרוסטטי.

גיא. אתה לא מנהל ויכוח מתוך הבנה, אתה מנהל ויכוח בשביל הויכוח. אין לך נסיון עם רמקולים אלקטרוסטטים, ריבונים ושופרים. למשל רמקולים שופריים משתמשים ביחידות קטנות מאוד כאשר השופר "מגדיל" אותן אקוסטית. את המיקרו דינמיקה (מה שמאוד מאפיין שופר) והמהירות מקבלים מהתכונות של השופר. רמקולים אלקטרוסטטים למשל, לא יודעים לייצר בס כמו שצריך. למה? כי הפאנל הגדול, הדקיק והגמיש מעוות אותו. אבל הביטחון שלך בניהול הויכוח הוא מרשים בהחלט.

וכשאתה טוען לכך שיחידות קשיחות וקלות זה חלק מהקשקושים שלנו, מלמד אותי שאין לך מושג ירוק על מה אתה שח. תקרא קצת על היחידות שנמצאות ברמקול שלך, על השאיפה לקשיחות מקסימלית תוך משקל נמוך ככל הניתן, תקרא על היחידות החדשות של b&w שגם שם זו המטרה. אולי לאט לאט תצליח להכניס לדיון הזה משהו קצת יותר מאתגר מויכוח לשם הויכוח.

למה אתה חושב שאני לא יודע ולא מכיר את כול זה, ברור שיודע ואף מכיר מקרוב כול אחד מסוגי הרמקולים.
לכול אורך הדיון הוצגו כאן רמקולים שאינם קרמיים מהסוגים הנ"ל, זה לא הפריע לך להמשיך להתפלסף בנושא. לפתע אתה נסוג ומדבר על רמקולים דינמיים בלבד, ובנוסף מסביר שכוונתך לחומרים קשיחים באשר הם - נכון, גראפן, יהלום וחומרים קשיחים נוספים לא נופלים מקרמיקה.

האקסיומה שרשמת שבשל הפיזיקה רמקול בעל דרייבר קרמי יוציא צליל טוב יותר מרמקול אחר לא מחזיקה מים בדיוק כפי שהאקסיומה שללא כנפיים לא ניתן לטוס.
רמקול הוא לא רק דרייברים ובכלל יש המון רמקולים שאינם דינמיים שרובנו יכולים לחלום על הביצועים שניתן לקבל מהם.
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
פשוט לא נכון

פשוט כן נכון.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
דרך אגב כלי נגינה הם ממש לא קשיחים שלא נדבר על מיתרים ומתרי קול ובטח לא נזכיר את עור התוף באוזן. אז הטענות על קשיחות ומהירות מבחינה פיזיקלית שמרמז על איכות...החיים כנראה יותר מסובכים . ולהסביר הסברים פיזיקלים לקויים

תפריד בין כלי הנגינה לבין הכלי שאמור לשחזר אותו. בשביל לשחזר נידנוד מיתר אתה צריך דיוק, מהירות ודינמיקה. כמובן גם פרטים ושקט. את זה לא תשיג מיחידה שעשויה גומי לעיסה.
 

yarino

אוהב את התחום
הודעות
347
מעורבות
101
נקודות
43
תפריד בין כלי הנגינה לבין הכלי שאמור לשחזר אותו. בשביל לשחזר נידנוד מיתר אתה צריך דיוק, מהירות ודינמיקה. כמובן גם פרטים ושקט. את זה לא תשיג מיחידה שעשויה גומי לעיסה.
וקרמי ישחזר? אין רמקול בעולם שיכול לשחזר כלי נגינה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
וקרמי ישחזר? אין רמקול בעולם שיכול לשחזר כלי נגינה

יש המון רמקולים שיודעים לשחזר כלי נגינה. קרמי, אלקטרוסטטי משולב סאב, הורן ועוד.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
מה שכתבת פשוט לא רלוונטי בכלל לדיון הזה.
אף לא אמר כאן כלום בעד צליל שמנמן סתום מרוח ונפוח.
נראה לי שהתבלבלת בשירשור..
בטח רלונטי : זה התחלי בדיון על ממברנת ניר וקרמית .
על זה זבעבר הקרמיקה קוטלגה כחופרת ובעיתית והיום בהמון מערכות פרמיום יש שילוב של קראמי.
והעניין מוביל להבנה שבשביל לקבל יותר צריך מכונה יותר מדויקת יותק קלה ומהירה .
ונגזר מיזה גם ההבדלים בגישה .
וזה לא עניין של אופי .
 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
דווקא המילה שיחזור צליל מדוייקת כאן יותר מבחינה לשונית.
אבל המחשבה כאילו החומרים של המשחזרת אינם נוכחים באופי של הצליל המשוחזר, כאילו יש להם איזה דיוק בלתי תלוי בחומר שמעלים את החומר ממנו הם עשויים, תיבת אלומיניום יש לה התכונות שלה, נייר יש לו התכונות שלו, עץ כנ״ל, קרבון כנ״ל וכולי.
לכל חומר וכל מבנה או צורה של חומר יש השפעה על אופי הצליל, מספרים לא מספרים את מה שבאמת חשוב, הם בסה״כ מספרים את מה שיודעים למדוד, במגבלות כלי המדידה ובמגבלות הסובייקטיביות של מי שמודד והאופן בו החליט למדוד.
כשמדברים על ״ביצועים״ בהקשר של אודיו זה בדיוק כמו שגברים מדברים על ״ביצועים״ במיטה.
אם נשאל נשים מה הן חושבות על המילה ביצועים בהקשר של יחסי מין, נקבל תשובה שממנה ניתן יהיה להבין את הדברים החשובים באמת במין וגם באודיו שלא נופלים תחת המילה הבעייתית הזו.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
רמקול משחזר תדר בתזוזות של אויר קדימה ואחורה.
כמה שהתזוזה יותר מדויקת הפוטנצייאל שיחזור יותר טוב (אין מושלם).
ממברנת נייר בקצוות שלה מתנדנדת בשונה מתזוזת הוויס קוייל ומעווטת את השיחזור .
כמובן שרמקול זה סכ כל החלקים שלו אפילו הזוית בתיבה שהתדר פוגש בדך לאוזן.....
אבל הפוטנציאל הגבוהה יותר הוא ביחידה הקרמית.
כמובן שכל המסביב צריך להיות מסוגל ליצר את מה שהקרמי צריך.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
תכלס, חוץ מ ג'ז ווקאל, ההתרשמות שלי: אם אין לך ציוד סביב שופרא דה שופרא בכמה מאות אלפי דולרים(ראה ערך נמר/שניצל), קרמיקה נשמע כאילו תלית רמקול רצפתי בגובה ופתחת בטראבל(נניח שיש כפתור כזה) פתחת אותו עד הסוף ואת הבס(נניח שיש גם כפתור לזה) בכיוון ההפוך עד הסוף, אפילו התוף יוצא מהטוויטר, מי שאוהב סאדיזם, יחיה בשלום עם זה. מי שמחפש לריב בכוח עם הסט שלו גם יחיה עם זה בשלום.
יש את ה וואו ההתחלתי של ה פתוח וה טסטסטסטס הדק הזה שמאפיין צליל של ה ביוקר, אחרי זמן מה זה מעיק,מציק ולא ניתן לריסון(מה שגורר למסע מספר 2 לגרום לו לעשות טרנספורמציה שזה לרוב כישלון ידוע מראש).
העיקר שנהיה בריאים.
הודעה כזו מראה על חוסר נסיון באודיו,חוסר ידע...
 

אוהד11

צוות האתר
הודעות
537
מעורבות
250
נקודות
63
איזה מזל שאנחנו יכולים להתווכח על החומר ממנו עשויים דרייברים בתקופה כזו זה עוזר לשמור על השפיות, אמיתי
ארהב וחצי עולם עסוקים בתרחישים האפשריים נוכח מחלתו של טראמפ והאפשרות של אי יכולתו לתפקד או מותו שבוע שבועיים לפני הבחירות
הארץ בוערת ממאות אלפי מפגינים בכל פינה, מליון מובטלים ודמוקרטיה וממשלה בקריסה מוחלטת
9 מליון איש כלואים ברדיוס ק"מ מהבתים
ילדים ומבוגרים כבר מחורפנים
אלימות בתוך המשפחה מתגברת בעשרות אלפי משפחות
כמות הפונים לסיוע נפשי עלתה בטירוף
כמות הפונים לעמותות שמחלקות מזון עלתה במאות אחוזים
משבר כלכלי מטורף
טוב לצלול למוסיקה ולדיונים על אודיו
וסליחה שהזכרתי מה קורה בחוץ
 

atmos

אוהב את התחום
הודעות
410
מעורבות
122
נקודות
43
תפריד בין כלי הנגינה לבין הכלי שאמור לשחזר אותו. בשביל לשחזר נידנוד מיתר אתה צריך דיוק, מהירות ודינמיקה. כמובן גם פרטים ושקט. את זה לא תשיג מיחידה שעשויה גומי לעיסה.
עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
תכלס, חוץ מ ג'ז ווקאל, ההתרשמות שלי: אם אין לך ציוד סביב שופרא דה שופרא בכמה מאות אלפי דולרים(ראה ערך נמר/שניצל), קרמיקה נשמע כאילו תלית רמקול רצפתי בגובה ופתחת בטראבל(נניח שיש כפתור כזה) פתחת אותו עד הסוף ואת הבס(נניח שיש גם כפתור לזה) בכיוון ההפוך עד הסוף, אפילו התוף יוצא מהטוויטר, מי שאוהב סאדיזם, יחיה בשלום עם זה. מי שמחפש לריב בכוח עם הסט שלו גם יחיה עם זה בשלום.
יש את ה וואו ההתחלתי של ה פתוח וה טסטסטסטס הדק הזה שמאפיין צליל של ה ביוקר, אחרי זמן מה זה מעיק,מציק ולא ניתן לריסון(מה שגורר למסע מספר 2 לגרום לו לעשות טרנספורמציה שזה לרוב כישלון ידוע מראש).
העיקר שנהיה בריאים.
צחקתי בקול :D:D:D:D
אתה כזה קשקשן, לך תשמע טידאל.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,485
מעורבות
395
נקודות
83
עדיין, לתחושתי משהו בטונליות של היחידה הקרמית לא נשמע טבעי. קולות אדם וכלים אקוסטיים יש להם מעין מתיקות טבעית כזו שדורשת אלסטיות שהיחידה הקרמית לא יודעת להוציא נכון
זה פשוט שטויות תסלח לי. תן קפיצה לשלמה זבדה אני בטוח שהוא ישמח לארח אותך ותשמע כמה מתיקות טבעית אפשר לספק עם רמקול קרמי. תחום המיד אצלו הוא אחד הטובים ששמעתי אי פעם זה הכול עניין של התאמה בין ההגברה לרמקול.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור