סרטי הקלטה R2R

  • פותח הנושא פותח הנושא YORAMGROS
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

YORAMGROS

אוהב את התחום
הודעות
368
מעורבות
160
נקודות
43
צהריים טובים
איכן ניתן לרכוש סרטי הקלטה; מעונין ''1/4 לגלגל ''10.5
תודה יורם
 


תתחדש
 
מוכרים אותם בהרבה מקומות - תבחר לפי מחיר ונוחות/עלות/אמינות המשלוח.
אם אתה רוצה יש לי איזה 10 פנקייקים NOS של SCOTCH/3M.
עדיין באריזה מקורית סגורה ובעלות נמוכה.
 

הי
שלח לי בבקשה מס" טלפון
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור