סקירה ב-AVReviews על המערכת הראשית בתצוגה ב-Vivaldi Audio

  • פותח הנושא פותח הנושא Vivaldi Audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vivaldi Audio

עוסק בתחום
הודעות
524
מעורבות
574
נקודות
93
סקירה ב-AVReviews על המערכת הראשית בתצוגה ב-Vivaldi Audio.
"המערכת של ThivanLabs מהווה שילוב מוצלח בין HiFi קלסי לגישות חדשניות ומקוריות."

833-1.jpg


קריאה מהנה

054-2901166
 

לפני שבוע,שמעתי את הסט הנסקר.
כל מילה בסלע.
תוצאה פנומנלית ויחודית.
מודה,הגעתי סקפטי,
פעמיים ביקרתי בויטנאם,לאורכה ולרוחבה….מדינה מדהימה.
לא קישרתי אותה לסאונד כלל.
לשמחתי התבדתי.
פשוט נשמע חלום.

תודה לשימעון על ארוח מקסים.
נהנהנו מכל רגע.
 
מדהים !!!! בהצלחה(ורד)
אלדר, תודה. וכמובן, אתה מוזמן בשמחה.
 

נערך לאחרונה ב:
לפני שבוע,שמעתי את הסט הנסקר.
כל מילה בסלע.
תוצאה פנומנלית ויחודית.
מודה,הגעתי סקפטי,
פעמיים ביקרתי בויטנאם,לאורכה ולרוחבה….מדינה מדהימה.
לא קישרתי אותה לסאונד כלל.
לשמחתי התבדתי.
פשוט נשמע חלום.

תודה לשימעון על ארוח מקסים.
נהנהנו מכל רגע.
תודה, איתן. גם אני נהניתי בחברתכם.
לא הייתי עדיין בווייטנם, פשוט אין לי כח לנסיעות, אבל אם לא וייטנם, לפחות אנשי ThivanLabs עושים לי המון חשק לפגוש אותם.
מהם שמעתי המון על האהבה העצומה של הווייטנמים למוזיקה - הקשבה, נגינה, ובלי סוף קריוקי - על הרבה "בתי-קפה היי-פיי" (הציוד של ThivanLabs ו-MAVIS מככב בהם), ועל סצנה פעילה ביותר של DIY, כולל תחרויות אזוריות וארציות.
 
שמעון, יפה מאוד, אמנם טרם שמעתי, מבטיח להגיע, ברגע שיתאפשר, שמעתי דברים טובים, כתבה נהדרת,
הרבה הצלחה חבר.
 
שמעון, יפה מאוד, אמנם טרם שמעתי, מבטיח להגיע, ברגע שיתאפשר, שמעתי דברים טובים, כתבה נהדרת,
הרבה הצלחה חבר.
כיף לשמוע, איתי. תודה.
 

נשמע מעולה!
בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור