D dvirkatz אוהב את התחום הודעות 144 מעורבות 0 נקודות 0 3/12/08 #1 יש לי SONY בראוויה וממיר של הוט. חיברתי את שניהם בכבל סקארט. שיניתי בהגדרות לRGB ורואים מטושטש. שיניתי לPAL ורואים מצוין. לא שאני מתלונן על התמונה אבל אני רוצה לדעת האם יש דרך לשפר את הסקארט? ומה נובעת התקלה?
יש לי SONY בראוויה וממיר של הוט. חיברתי את שניהם בכבל סקארט. שיניתי בהגדרות לRGB ורואים מטושטש. שיניתי לPAL ורואים מצוין. לא שאני מתלונן על התמונה אבל אני רוצה לדעת האם יש דרך לשפר את הסקארט? ומה נובעת התקלה?