סמ ליין מציעים לי ES6800 או בתוספת תשלום ES7500 אובד עצות..

  • פותח הנושא פותח הנושא moog
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moog

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
התקלקלה לי סאמסונג 46 D6600 שנקנתה לפני חצי שנה (קו במסך)
הם מציעים לי ללא עלות ES6800
או לשדרג ל ES7500 ב2600+- שקל
אני אהבתי מאוד את איכות התמונה ב D6600
האם ב ES6800 התמונה טובה יותר?
לפני מה שהבנתי אין כבר בסדרה 6 את ה Ultra Clear Panel
אין לי צורך בכל הגימיקים שיש בסדרה 7 חשוב לי רק איכות התמונה
מה לעשות???
תודה
 

יש הבדל מסויים בין שתי הסדרות, אך הוא אינו ענק.
אם אתה מתלבט, קפוץ לחנות גדולה שמחזיקה מסכים כאלו ונסה להתרשם שם.
 
זה בדיוק מה שעשיתי
ראיתי את ה ES7500 ואת ה ES6200 (לא 6800) בתצוגה
והיה הבדל מטורף לטובת ה 7500
השאלה שלי היא אם ה ES6800 נותנת תמונה באיכות זהה ל D6600?
אני פשוט לא רוצה להתאכזב ולהתגעגע ל D6600
 
עכשיו גם הוצע לי ES7100 ב2300 ש"ח
ה ES7500 שווה את התוספת של 380 ש"ח?
 

אני לא מכיר את ES7100
אבל אני יודע שמסכי סמסונג השנה הם טובים גם ES6800
לא חושב שבתמונה פחות טובה אלה יותר טובה השאלה בכמה יותר טובה וגם בזה אני לא בטוח..
אני כמו לאור ממליץ ללראות תמסך ולהחליט בהצלחה בברכה מתן
 
הי moog,

אני נמצא באותה דילמה עם ה D6400. הוצע לי את ה ES6200 או תיקון ה D6400. חושב לשדרג לסדרה 7 או לתקן את הקיימת.
אשמח אם תוכל לומר מה עשית בסוף והאם אתה מרוצה
 
מאחד שמכר את הטלויזות הללו-עבדתי 11 שנה באחד הרשתות הגדולות שמוכרת טלויזיות עד לפני כמה חודשים (ולא אלמ..חח)
ה7500 אוכלת בלי מלח את ה6800
למעשה 7500 מבחינת איכות תמונה קרובה ממש לסדרת 8000
ל-6800 יש תמונה מאוד מאכזבת ..יחסית עמומה וללא חיים גם אחרי כיול ה C750 שיש לי בבית הרבה יותר טובה ממנה מכול הבחינות אפילו בזמנו הבאתי את הדיסק הקשיח שלי שיש בוא סרטים בפול HD כול סרט 20 גיגה (סרטים שאני מכיר טוב ובדקתי בחנות ומה אני אגיד תמונה על הפנים לסידרה הזאת סידרה E ממש לא מוצלחת בסדרה 6000
סידרה D בזמנו היו דווקה בסדר
סידרה 7500 עשיתי השוואה לבין סידרה E8000 והם כמעט ממש זהות מבחינת איכות תמונה
בלי לחשוב תיקח ת 7500 זה מה שאני הייתי עושה :)
 

נערך לאחרונה ב:
daz תודה.
מה היית ממליץ - האם כדאי לשלוח את ה D6400 לתיקון במסגרת האחריות או להוסיף 3000 ש"ח לדגם ES7500?
 
תוסיף היא טלויזה מדהימה אני עוד התלהבתי ממנה אז ששלחו אותי בזמנו להדרכה של סמסונג
ה7500 ממש כמעט זהה באיכות ל8000
אם זה אני הייתי הייתי שותק ומחליף ;) ושוב אל תתקרב לדגמים של 6000 בסידרה E הן ממש גרועות
אני כול היום בזמנו הייתי מוכר טלויזיות אז אני מכיר תדגמים טוב מידי
דרך אגב ברשת שעבדתי בא הייתה מוכרת פיליפס אז אתה יכול לנחש איפה עבדתי
ובכול זאת כול הטלויזיות שלי בבית סמסונג ..בהצלחה אחי
 
(lol)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור