סמסונג UE42F5000

  • פותח הנושא פותח הנושא rov
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rov

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט אם לקנות מכשיר זה היות והוא מיובא בלעדית ע"י י.שלום, וכן בגלל שהוא מיוצר בסלובניה,
ואין לי מושג על טיב העבודה שם. אגב מעניין אם העברית מוכנסת לסמסונגים בארץ. אם למישהו יש מכשיר כזה, אשמח אם ישכיל אותי ויקל עלי להחליט. תודה.
 

אם אני לא טועה, למסך הזה אין סמארט / חיבור רשת ולכן עברית רלוונטית רק בכתוביות usb או שידורי עידן פלוס. צריך לוודא עם המוכרים שזה אכן קיים. לגבי טיב אחריות, זה קשה לומר...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור