סמסונג H6400 - איפה אפליקציית מאקו?

  • פותח הנושא פותח הנושא Dman12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Dman12

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
בכל מקום אני קורא שיש לישראל את אפליקצית מאקו, וגם סינמה סיטי, אבל לא מוצא את זה בטלוויזיה שלי.
חיפשתי בכל הקטגוריות, מצאתי אפליקציות ישראליות כמו וואלה, ONE, ישראל היום, אבל מאקו וסינמה סיטי לא קיימות.

גרסאת הטלוויזיה היא H6400, יבואן רשמי סמליין
 

במעבר לסדרה F, גם האפליקציות נאלצו לבצע שינויים והתאמות לדגמים החדשים, חלק מהאפליקציות הישראליות לא עשו כך.
 
מבירור שעשיתי, אכן מדובר בחוסר התאמה לסדרות החדשות של סמסונג, מאקו כנראה תצא בעתיד הקרוב בגרסה חדשה.
 
תודה :בעד:
 

הי
גם אני רכשתי את אותה טלוויזיה וגם נתקלתי באותה בעייה,הבעייה זה לא רק האפלקציות האלו,נראה כאילו הגרסה של הסמארט היא ישנה יותר ועם הרבה פחות אפשרויות.
הצלחת לברר עוד פרטים בעניין?אולי אפשר להחליף גרסה?
 
תוכל להעלות צילום מסך של הממשק?
 
IMG_1193.jpgIMG_1192.jpgתודה שחזרת אליי
 

תמונות מצורפות

  • IMG_1193.jpg
    IMG_1193.jpg
    KB 162.5 · צפיות: 501
  • IMG_1192.jpg
    IMG_1192.jpg
    KB 149.1 · צפיות: 434
סמסונג הפכה את הממשק החדש לפשוט יותר - שני מסכי בית במקום שלושה בממשק הקודם.
כך זה נראה גם במסך הדגל מדגם HU9000
 
אז למעשה אני צריך לחכות ששאר האפליקציות שאינן קיימות פשוט יופיעו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור