סמסונג D7000 - עננות כבדה

  • פותח הנושא פותח הנושא Oranl
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Oranl

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
קניתי את ה-D7000 וסוף סוף היא הגיעה. לצערי יש עננות די ניכרת כמעט על כל המסך.
השאלה שלי היא האם על בסיס זה אני יכול להחליף מכשיר, שכן מי יכול להבטיח שבמכשיר אחר שיביאו לא תהיה תופעה זהה?
ליאור - אולי תציין מה היו ערכי הכיול בסקירה של הדגם?

דבר נוסף - האם עליי לפנות לחנות ממנה רכשתי או ישירות לסמליין?
 

תוריד את עוצמת התאורה האחורית למינימום ותעלה אותה חזרה בהדרגה עד שלב לפני הופעת העננות.
אם זה ממש נורא, אז מן הסתם צריך להפעיל אחריות, הייתי פונה קודם לחנות.
 
תודה על התשובה ליאור.

יש איזה מצב שאני יכול לשים את הטלוויזיה על שחור נקי שאוכל לראות את מצב העננות?
והאם ישנה אפשרות, בעזרת מצלמה ביתית, לצלם תמונה שאוכל להעלות לפוסט לקבל חוו"ד על חומרת המצב? ניסיתי לצלם כמה תמונות בתאורה אחורית 7 וניתן לראות את התוצאות..
 

תמונות מצורפות

  • CIMG9432.JPG
    CIMG9432.JPG
    KB 122.3 · צפיות: 369
  • CIMG9433.JPG
    CIMG9433.JPG
    KB 131.1 · צפיות: 418
  • CIMG9430.jpg
    CIMG9430.jpg
    KB 126.8 · צפיות: 437
נערך לאחרונה ב:
אתה יכול להכין במחשב תמונה שחורה ברזולוציה של 1920x1080 ולהציג אתה דרך USB.
 

היכן קנית?, בכמה

בזאפ הטלויזיה לא מופיעה
 
אני גם מעוניין לרכוש אותה, משום מה נראה לי שלחנויות היא לא הגיעה
 
לפי התמונות שצירפת העננות באמת מוגזמת.אני כרגע בחופש ואהיה בבית רק עוד שבועים וחצי, אני אצלם את העננות של ה6600בכל מקרה, נסה כיוונים.זה נכון שיש למסך נטיה לעננות אבל היא כמעט ולא מורגשת אצלי וכל הכיוונים הם ברירת המחדל (לא שיניתי כלום)
 

איצ56 - את הטלוויזיה רכשתי בחנות סאני אלקטריק בחיפה, היא כבר קיימת במספר חנויות מתמחות ומסתבר שסמליין כבר מחזיקה מלאי בארץ.

Ahersko - אכן העננות נראית מוגזמת וגם לאחר נסיונות כיול המצב השתפר רק במעט. תודה על הנכונות לצלם תמונות אצלך אבל נראה לי שבפרק זמן הזה אני כבר אחליף את המכשיר. אני באמת חושב שזה יהיה מוצדק..
 
טוב, כמו שחשבתי - סמליין שלחו טכנאי של מעבדות רטפון שהסתכל על הטלוויזיה ואמר שהוא לא רואה בעיה :מבולבל:

הגפתי את כל התריסים בבית אבל כמובן שעדיין מדובר באור יום וכמובן שקשה לראות את הבעיה כפי שרואים בלילה בחושך מוחלט. הוא אמר ש"יעביר את זה הלאה"... נראה לי שאצטרך לנהל פה מלחמה כדי להחליף את המסך..

מה דעתך ליאור?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור