סמסונג 55ud6400

  • פותח הנושא פותח הנושא avilavie
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avilavie

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
בוקר טוב!
רכשתי את המכשיר בשעה טובה, כאשר על המסך ישנה דמות לדוגמה בחדשות וכו" רואים מצויין
כאשר תמונה מתרחקת ממספר דמויות והם בתנועה ישנו מן טשטוש , השאלה שלי מה עושים לשפר את המצב הזה?
תודה
 

יש לי את אותו המסך רק בגודל 46.
היום היה טכנאי ואמר שככה התמונה!
התבאסתי ואני שוקל להחליף אותו...
איזה פאנל המסך שלך? תבדוק במדבקה מאוחר המסך איזה VERSION רשום לך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור