סמסונג 450 מחפש תוכנה Native Rate חיבור למחשב,ישמח לתשובה מהירה

  • פותח הנושא פותח הנושא ASAFF
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ASAFF

אוהב את התחום
הודעות
121
מעורבות
0
נקודות
0
אני קרוב לקנות סמסונג 450
אני מתכננן לחבר אותה למחשב

אני רוצה לדעת עם יש לה תכונה שצריך לפי המדריך פה של Native Rate
או בשם אחר
 

אתה מדבר על דגם ה- LCD או פלזמה ?
 
לדעתי אמור להיות באחת מכניסות ה- HDMI, בסמסונג מצב זה קרוי JUST SCAN
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור