סמסונג 22 אולטרה

  • פותח הנושא פותח הנושא TakeOne
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,934
מעורבות
893
נקודות
113
מתלבט אם לקנות אותו, אחרי שנים עם הנוט 8.
מישהו יודע עליו מעבר לפרסומים של היצרן?
יש כבר חוויות משתמשים?
 

הי, אם יש לך סבלנות, אז אוטוטו תעלה הסקירה שלו כאן :-)
 
שווה להמתין ולהפסיד את המתנות של הנרשמים להזמנות? :)
 
אם זה עוזר, אז מכיוון שהאולטרה כולל את אותה מערכת ההפעלה של ה- S22 הרגיל, אוכל לשתף אותך שיש לי כעת את ה- S22 הרגיל והוא הטלפון הטוב ביותר שהיה לי, מבחינת הממשק, מהירות תגובה, איכות שיחה וכו'. לא מוצא בו חסרונות.
תתחדש!
 

תודה רבה(ורד)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור