TakeOne חבר משקיען הודעות 2,934 מעורבות 893 נקודות 113 3/3/22 #1 מתלבט אם לקנות אותו, אחרי שנים עם הנוט 8. מישהו יודע עליו מעבר לפרסומים של היצרן? יש כבר חוויות משתמשים?
מתלבט אם לקנות אותו, אחרי שנים עם הנוט 8. מישהו יודע עליו מעבר לפרסומים של היצרן? יש כבר חוויות משתמשים?
T Tamir Ivan כתב האתר צוות האתר הודעות 1,118 מעורבות 271 נקודות 83 3/3/22 #2 הי, אם יש לך סבלנות, אז אוטוטו תעלה הסקירה שלו כאן
TakeOne חבר משקיען הודעות 2,934 מעורבות 893 נקודות 113 3/3/22 #3 שווה להמתין ולהפסיד את המתנות של הנרשמים להזמנות?
T Tamir Ivan כתב האתר צוות האתר הודעות 1,118 מעורבות 271 נקודות 83 3/3/22 #4 אם זה עוזר, אז מכיוון שהאולטרה כולל את אותה מערכת ההפעלה של ה- S22 הרגיל, אוכל לשתף אותך שיש לי כעת את ה- S22 הרגיל והוא הטלפון הטוב ביותר שהיה לי, מבחינת הממשק, מהירות תגובה, איכות שיחה וכו'. לא מוצא בו חסרונות. תתחדש!
אם זה עוזר, אז מכיוון שהאולטרה כולל את אותה מערכת ההפעלה של ה- S22 הרגיל, אוכל לשתף אותך שיש לי כעת את ה- S22 הרגיל והוא הטלפון הטוב ביותר שהיה לי, מבחינת הממשק, מהירות תגובה, איכות שיחה וכו'. לא מוצא בו חסרונות. תתחדש!