LCD או פלזמה סמסונג או טושיבה? (לעזור לי יביא לכם קארמה טובה!)

  • פותח הנושא פותח הנושא Drors
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Drors

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
מה קורה אנשים טובים של האינטרנט?

אני רק שאלה:

מעוניין לקנות LCD או Plazma
37" (מרחק צפיה של 2.5-3 מטר)
תקציב: עד 3,300 ש"ח.

1. פלאזמה או LCD?
הצפייה היא בסלון שלא מואר בתאורה חזקה, לכן עדיף פלזמה כי LCD יותר מתאימה לחדר עם תאורה חזקה. בחדר יחסית לא מואר היא תהיה מאוד בוהקת ואולי מסנוורת מעט.
מצד שני, הזכוכית של הפלאזמה לפעמים מפריעה לתמונה בהשתקפויות לא רצויות של תאורה/חלונות ואני לא יודע עד כמה היא מרשימה כשיש אור יום בסלון.

חשוב לציין שאני בעיקר רואה YES אבל גם סרטים בהורדה מדי פעם.

2. LCD: סמסונג או טושיבה?

הפלאזמה שצדה את עיני היא Panasonic U30/U20 ב 3,000/28,800 ש"ח
אשמח לחוות דעת והמלצות נוספות
לגבי ה LCD-
Samsung D550
Toshiba RV733
שתיהן בסביבות 3,000 ש"ח

כמובן שכל האופציות הן עם 3-5 אחריות של היבואן המקורי.
חשבו לציין שאני שם לב לאיכות תמונה.
איכות תמונה גרועה (תנועה לא חלקה, עיוות של התמונה, גרעיניות או צבעים גרועים מפריעים לי בעין!)
אז אשמח לשמוע מכאלה שמעריכים איכות

אני די נעול על 37" אבל גם 40" באה בחשבון אם יש משהו מומלץ בחום.

תודה מראש לכל מי שעונה!!
 

אבל אין פלזמה בגודל 37", הן מתחילות בארץ ב- 42".
 
42 אינץ' זה לא כזה גדול על המרחק שציינת. תתרגל לגודל תוך שעה... ואז תוכל לקחת פלזמה!
 
אני עכשיו מסתדר מעולה עם טלוויזיה ישנה 32", כך ש 37" תבוא לי טוב במרחק של 2.5 מטר.
42" לשידורי SD בכזה מרחק רק תעצבן לי ת'עין, במיוחד שאני לא רוצה להשקיע יותר כסף ונאלץ להתפשר על איכות תמונה.
 

אז סגרת את ההתלבטות, אין פלזמה.
 
אני ממליץ על LG LD550
טלוזיה מציוניות תקנה בגודל 42 אני לא חושב שגם תהיה בעיה בSD אני עם טלוזיה 42 ממרחק מטר וחצי והSD סביר לגדמרי עדיף כמה שיותר גדול בשביל VHD
 
דעות על Philips 40PFL5606

אני עומד לרכוש 3 טלוויזיות Philips 40PFL5606, והייתי מעוניין לדעת אם מישהו יכול לתת חוות דעת לגביה וגם לאמת או להפריח את העניין הבא:

קראתי בפורום שאין לה קודאק שקורא כתוביות בעברית (מ USB) ומצד שני, בכל החנויות טוענים שהיא כן קוראת. מישהו יודע??

תודה רבה :)
 

הדרך הפשוטה ביותר לדעת זה לנסות בבית אני אישית לא מכיר תמסך הזה לא יכול לומר בהצלחה איתו
 
אני עומד לרכוש 3 טלוויזיות Philips 40PFL5606, והייתי מעוניין לדעת אם מישהו יכול לתת חוות דעת לגביה וגם לאמת או להפריח את העניין הבא:

קראתי בפורום שאין לה קודאק שקורא כתוביות בעברית (מ USB) ומצד שני, בכל החנויות טוענים שהיא כן קוראת. מישהו יודע??

תודה רבה :)
לידעתך,המוכרים לא יודעים על מה הם מדברים.
כל הטלויזיות של פיליפס לא תומכים בכתוביות עבריות שנמצאים בספריה נפרדת דרך
התקן usb ,הכתוביות חייבות להיות מובנות בסרט.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור