סירטון הסוקר את תערוכת אודיו 2022 בוייטנאם, האנוי

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113

סרטון של 13 דקות, באדיבות המגזין מונו וסטריאו.
 

אני יודע, עורך הסירטון כנראה לא הפעיל את המיקרופון.
זה כנראה להתרשמות כללית! הערתי להם על זה :).
 
תודה תומר אחלה ציוד יש שם ותמיד כייף לראות את הפרסומים שלכה :כל-הכבוד:
 

לא בדיוק הקטע הראשון, אבל גם זה משהו.
 
מצחיק
אולי באמת לא צריך קול ובתכלס קול לא באמת משקף את הסאונד האמיתי .
בכל מקרה גימור יפה אבל לדעתי מפלצתי לסלון ביתי .

הרבה שופוני
עיצוב מוגזם
ואין לי מה להגיד על הסאונד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור