exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,429
- מעורבות
- 3,335
- נקודות
- 113
א
כמה מתו בגלל יהלומים?
לא קנית יהלומים לזוגתך?
אצלנו מעדיפים לקבל שעון patek philippe
לידיעה, במאה ה 21 אין בעיה לרכוש יהלומי מעבדה בכל גודל, צורה וניקיון - האיכות זהה לאלו שמוצאים באדמה.
א
כמה מתו בגלל יהלומים?
לא קנית יהלומים לזוגתך?
יהלום מזוייף זה בסדר, אבל כבל לא.אצלנו מעדיפים לקבל שעון patek philippe
לידיעה, במאה ה 21 אין בעיה לרכוש יהלומי מעבדה בכל גודל, צורה וניקיון - האיכות זהה לאלו שמוצאים באדמה.
יהלום מזוייף זה בסדר, אבל כבל לא.
זה לפני שדיברנו על האחריות שיש לסינים על התפשטות נגיף הקורונה.
אני לא יודע איך קבעת שסין הפיצה את הנגיף במכוון.
אתה מוזמן לאסוף את הלסת מהרצפה... או שלא.
כול אחד יעשה מה שטוב עבורו, יש מי שחושב שלרכוש זיופים זה בסדר ויש מי שחושב שלמחות ולהחרים מדינה אוטוריטרית שאינה שומרת על זכויות אדם, זכויות יוצרים ובשנה האחרונה אחראית להתפרצות (ייתכן ומכוונת) של מגיפה כלל עולמית הוא המעשה הראוי.
הבעיה היא כאשר המזייף משתמש בשם המוצר והלוגו המקורי לטובת מכירה ואת זה צריך להוקיע.
חיקוי או שימוש בטכנולוגיות זהות זה סיפור אחר אף על פי שזה גם אינו מוסרי בעניי אבל לפחות המוצר אינו יכול להתגלל לשוק בשם שאינו שלו.
בפאן האישי ההיתי מצפה מכל אחד להשתדל ולרכוש מוצרים מחברות ראויות שעומדות מאחורי המוצרים שלהן ועובדות תחת מוסר מערבי למרות שהדבר לא תמיד מתאפשר.
בכל אופן צריך לזכור שקיימות חברות סיניות שעוסקות בפיתוח ויצור אורגינלי ועל זה אין להלין כלל.
יש ועוד איך קשר. ישנו הבדל בענין הריבונות, אבל בעובדה ישנן שתי מערכות חוקים שונות החלים על תושבי אותו שטח, על פי מבחן האזרחות וישנן שתי קבוצות אוכלוסין שאת חייהן ואורחן קובע המחזיק בשטח, אבל לאחת אין שום השפעה על גורלה שכן אין לה זכות בחירה, לשניה יש. אם יש לך מילה יותר רכה לתאור הענין הזה אתה מוזמן להשתמש בה. בפועל זה אפרטהייד. להעדפה של האוכלוסיה המקומית להמשיך ולהיות נתינים של משטר כיבוש, יש הסברים סוציולוגיים רבים והיא מאפיינת משטר כיבוש ארוך בן עשרות שנים. גם ההודים כשהיו בשליטה קולוניאלית אנגלית העדיפו להשאר נתיני המלכה, קל וחומר הפלשתינאים שחייהם הכלכליים כרוכים באלו של ישראל וניתוק ממנה מהווה בעבורם מצב חדש ומפחיד בחוסר הוודאות שבו . ואפשר כבר לצאת מהקישקוש הזה של הדינאיי היהודי שמכתיב לנו להיות נחמדים והומניים, אין כזה בנמצא. אין בכל זה נגיעה לזכותך המלאה להחרים את מי ואת מה שבא לך, וגם אם זה מריח מעט מעודף צדקנות, זה לגמרי מוצדק. המשטר הסיני אכן מחורבן ומקמץ מאוד בזכויות אדם.שמע, מכיוון שמדובר בפורום של חבר יקר אענה לך בעדינות יחסית היות ואין לי רצון לדרדר את השרשור מעבר למה שכבר הגיע.
אין קשר בין אפרטהייד למה שקורה בשטחים (כל השוואה בין השניים עושה עוול לאפרטהייד וזוועותיו). סקר שנערך בשטחים הראה שרוב התושבים היו מעדיפים להסתפח לישראל או לחלופין להמשיך לחיות תחת "אכיבוש"(כנראה שבכול זאת ההומניות המאפיינת את העם היהודי לדורותיו תקועה לנו עמוק ב DNA).
לבסוף, למי שמדיניות הצריכה שלי אינה מתאימה, מוזמן להתעלם ממני, לא תחסרו לי.
להבדיל מכמה "אושיות" בפורום איני מעודד צריכת זיופים המיוצרים במדינה בה זכויות יוצרים וזכויות אדם מהווים מטרד, זה לפני שדיברנו על האחריות שיש לסינים על התפשטות נגיף הקורונה.
קוראים לזה הישרדות, לא אפרטהייד. אם לא תשלוט בשטח, תמות. פשוטו כמשמעו.בפועל זה אפרטהייד.
בשביל לקרוא שישראל אפרטהייד אני יכול להיכנס להארץ.מה לנעול??
תן לקרוא משהו
ראיתי את התגובות שלך. למרות שאני מצביע שמאל מאוד לא אהבתי את ההתימרות שלך וחלוקת ציונים למה נכון ולמה לא. ההתיפיפות שלך מסבירה לעצמיך טוב למה תמשיך שנים להתבכיין שהכל לא מתנהל כמו שיהית רוצה.דרך אגב גם החרמות המרומזות ממי אתה לא תקנה= BDS. אנילא מתווכח איתך, אבל הצדקנות של מה נכון או לא. איזה אנשים טובים או לא- עזוב. זה לא לעיניין. אתה פיצוחים ומזון מצויין עבור אנשים כמו נתניהו הבן, שמטרתם לסכסך. וזאת על ידי שימוש בסכסנים אחרים. אתה באמת לא חייב לענות. אולי יגרום לך לחשוב קצת בוגר יותרתן לי לחדש לך, אני לא רוכש ירקות בסופר או בשוק ויודע מצויין מהיכן מגיעים הדברים שאני שם על השולחן שלי.
בזמן שאתה ואחרים אכלתם/צרכתם פירות וירקות שגודלו בדרא״פ בתקופת האפרטהייד המשפחה שלי החרימה תוצרת מדינה זו.
אהבתי את הלוגיקה שלך.אתה פיצוחים ומזון מצויין עבור אנשים כמו נתניהו הבן, שמטרתם לסכסך.
האמת קניתי כי אולי באמת יש הבדלים , אמנם זה עלה רק אלפיה אבל בכל זאת כבל הרבה יותר איכותי מכבל קומקום פשוט.
אם הייתי שומע הבדל אפילו קטן הייתי משקיע בכבל יקר באמת
אבל באמת לא רואה הצדקה
ציוד איכותי ישמע טוב גם עם כבלים סבירים
הכל סדרי עדיפיות ומה חשוב יותר,לנסוע במכונית ספורט מרגיש לי הרבה יותר טוב מיונדאיחבר טוב עם מאזדה 2 מנוע 1100 ו-70 כ״ס רצה לדעת איך מרגישים במכונית ספורט. אמר לעצמו אם ירגיש שהיא עושה את העבודה ישקיע בפרארי. אז הוא קנה יונדאי קופה מנוע 1300 ו-90 כ״ס. הוא הגיע למסקנה שלא צריך פרארי כי ההבדלים כמעט ולא קיימים אם בכלל.
הכל סדרי עדיפיות ומה חשוב יותר,לנסוע במכונית ספורט מרגיש לי הרבה יותר טוב מיונדאי
יש פה סיפורים הזויים על אנשים עם מערכות ב- 100000+ שברגע שהחליפו חשמל עולמם ״נפתח״ שזה כמו פרק במסע בין כוכבים.
וההרגשה בין יונדאי לפורשה היא שונה מיידית לעומת כבל שהיא זניחה ביחס להשקעה