סטרימינג לעומת CD

  • פותח הנושא פותח הנושא matanoosh
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הי מתן,

איזה טרנספורט CD אם אפשר לשאול (מחפש גם) ?
לגבי חיבור אני מחבר את הסארימר ישירות ורק USB
מאחר והתכונה אצלך זה mpd (אני מריץ את אותה תכנה) זה מאפשר לי גמישות לגבי שימוש בתכנה מכל מכשיר (נייד מחשב ...)
ו-usb יתמוך בכמעט כל פורמט dsd
 
הי מתן,

איזה טרנספורט CD אם אפשר לשאול (מחפש גם) ?
לגבי חיבור אני מחבר את הסארימר ישירות ורק USB
מאחר והתכונה אצלך זה mpd (אני מריץ את אותה תכנה) זה מאפשר לי גמישות לגבי שימוש בתכנה מכל מכשיר (נייד מחשב ...)
ו-usb יתמוך בכמעט כל פורמט dsd
טרנספורט של CEC TL3N. מרוצה ממנו בינתיים.

לאחרונה גם התחלתי להשתמש בתוכנת ניגון האודיו הנייטיב של הNAS שלי (DS PLAYER) במקום רון, וזה אכן נשמע טוב יותר. הזוי.
 
תודה, בודק

אני משתמש כבר כמה שנים בתכנה בשם Rigelian שמתחברת לכל שרת MPD גם מהמחשב וגם בנייד
גם ה-totalidac מזרים עם MPD שנחשב הכי נפוץ ונמצא בהמון סטרימרים של הרבה חברות
 

השימוש בתכנות כמו roon דורשות מחשב עם משאבים וזה תלוי במה שהתכנה מציעה. כמו ניהול ספריה חכם ותמיכה בתקשורת עם מכשירים נוספים. מה שבטוח בודאות שאם לא משתמשים ב-roon מחשב חזק לא נותן כלום ולא נדרש בכלל. צריך קצת ידע בלינוקס ולא יותר מידי. בטוח יש כאלה פה שמכירים טוב את הנושא.
אם הייתי יכול הייתי שמח להראות ולהסביר איך ״מחשב״ קטן 5v שאני משתמש (ויש לי גם חזקים במיוחד) עושה עבודה שגם מכשיר יעודי לא יתן לי, כמה שהוא קטן לא מתאמץ בכלל לנגן קבצים גדולים במיוחד.
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot 2025-08-14 at 15.33.24.png
    Screenshot 2025-08-14 at 15.33.24.png
    KB 178 · צפיות: 36
לגבי הטרנספורט 3k לא בתקציב
לגבי ה- ds player הוא סה״כ שולח פקודה למכשיר שלך לנגן , מי שנשמע יותר טוב זה ה- mpd שרץ על ה- totaldac שלך שהוא יותר טוב מ- roon
 
מה זה. Mpd?האמת רגיל ל Roon , אני נוכחתי שכל אחד חושב שיש לו פלא בבית , שיבוסם לכם !
לי יש 3 מערכות נפרדות לגמרי בבית , נותן קצת פרופורציות?
 

מה זה. Mpd?האמת רגיל ל Roon , אני נוכחתי שכל אחד חושב שיש לו פלא בבית , שיבוסם לכם !
לי יש 3 מערכות נפרדות לגמרי בבית , נותן קצת פרופורציות?
אם אתה משתמש ורגיל לרון מעולה אין צורך להחליף יופי של תוכנה.
MPD - music player daemon היא פיסת קוד חינם שהרבה חברות שמייצרות סטרימרים משתמשים על מנת להזרים קבצי אודיו , הרי אם אתה מיצר חומרה (סטרימר) למה לכתוב הכל מחדש אם יש קוד פתוח חינם.
 
למי שלא מעוניין להשתגע עם המחירים הגבוהים של הסטרימרים האודיופילים
ועדיין לקבל סטרימר מוקפד

pc box ב400 שח
מחובר לספק כח לינארי איכותי
תוספת של usb to spdif איכותי למי שצריך.

מתקינים הפצת לינוקס קלת משקל לדוגמא daphile
שמקונפגת בקפדנות בעזרת בינה מלאכותית (למי שאין מספיק ידע) לביט פרפקט נטו ללא שום צריכת והפעלת משאבים נוספים.

בשילוב mpd
מקבלים מכשיר סטרימר איכותי וזול משמעותית לעומת מחיר של מוצר מדף באיכות דומה.
 
נערך לאחרונה ב:
השימוש בתכנות כמו roon דורשות מחשב עם משאבים וזה תלוי במה שהתכנה מציעה. כמו ניהול ספריה חכם ותמיכה בתקשורת עם מכשירים נוספים. מה שבטוח בודאות שאם לא משתמשים ב-roon מחשב חזק לא נותן כלום ולא נדרש בכלל. צריך קצת ידע בלינוקס ולא יותר מידי. בטוח יש כאלה פה שמכירים טוב את הנושא.
אם הייתי יכול הייתי שמח להראות ולהסביר איך ״מחשב״ קטן 5v שאני משתמש (ויש לי גם חזקים במיוחד) עושה עבודה שגם מכשיר יעודי לא יתן לי, כמה שהוא קטן לא מתאמץ בכלל לנגן קבצים גדולים במיוחד.
מחשב? Raspberry pi 4 !!!! עם דיסטרו של audirvana נותן בראש להרבה הרבה סטרימרים!
 

שרשור ארוך...

לא קראתי הכל.

מתנוש, וכותבים אחרים - ניסיתם קבציי היי רז מ qobuz? לא המרות של קבצים ישנים, אלא הקלטות חדשות.

לאזניי נשמע נפלא
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור