gandalftw
חבר משקיען
- הודעות
- 1,150
- מעורבות
- 460
- נקודות
- 83
הי מתן,
איזה טרנספורט CD אם אפשר לשאול (מחפש גם) ?
לגבי חיבור אני מחבר את הסארימר ישירות ורק USB
מאחר והתכונה אצלך זה mpd (אני מריץ את אותה תכנה) זה מאפשר לי גמישות לגבי שימוש בתכנה מכל מכשיר (נייד מחשב ...)
ו-usb יתמוך בכמעט כל פורמט dsd
איזה טרנספורט CD אם אפשר לשאול (מחפש גם) ?
לגבי חיבור אני מחבר את הסארימר ישירות ורק USB
מאחר והתכונה אצלך זה mpd (אני מריץ את אותה תכנה) זה מאפשר לי גמישות לגבי שימוש בתכנה מכל מכשיר (נייד מחשב ...)
ו-usb יתמוך בכמעט כל פורמט dsd