LCD סוני v4000 שאלה...

  • פותח הנושא פותח הנושא adiefroni
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adiefroni

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
חיברתי את ה lcd למחשב וכנראה שהתמונה נמתחה כי השוליים נעלמו.
קראתי באתר על native rate אך אני לא מוצא את זה בפונקציה של הטלויזיה, לא מצליח לפתור את זה, תודה מראש.
 

חיברתי את ה lcd למחשב וכנראה שהתמונה נמתחה כי השוליים נעלמו.
קראתי באתר על native rate אך אני לא מוצא את זה בפונקציה של הטלויזיה, לא מצליח לפתור את זה, תודה מראש.

באיזה גודל?
 
40 אינטש

אני אסביר בדיוק מה הבעיה, כשחיברתי את המחשב אז התמונה שהתקבלה נמתחת ולא רואים את השוליים, השורת משימות וכו'.
לא רואים כמו במחשב "אחד לאחד" .
הגודל של המסך הוא 40 אינטש, דגם sony v4000.

תודה מראש ושנה טובה לכולם.
 
הגדרת רזלוצייה של 1920x1080 ?(קצב רענון 60HZ) ?חיברת ב-HDMI 2 ?
יש להפעיל את פונקציית ה-NR במסך (Full Pixel) ב-[Set-up] > [Screen Settings]
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור