סוני KDL32S4000E הסבר

  • פותח הנושא פותח הנושא מתן
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מתן

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
0
נקודות
0
בכל המפרטים של הסמך הנ"ל אני רואה שרזולוציית המסך היא 1920*1080
והטלוויזיה היא HDR, איך זה הגיוני? זה לא אמור להיות 1366*768?
 

תמיד צריך להיות ערני (ולשאול אותנו ;))
 

ככל הידוע לי "S" היא מהסדרות הנמוכות של סוני.
 
S זה הדגם שמחליף את דגם L הישן יותר
ניגודיות 1:30000
<נערך>
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור