מ מתן אוהב את התחום הודעות 84 מעורבות 0 נקודות 0 2/2/09 #1 בכל המפרטים של הסמך הנ"ל אני רואה שרזולוציית המסך היא 1920*1080 והטלוויזיה היא HDR, איך זה הגיוני? זה לא אמור להיות 1366*768?
בכל המפרטים של הסמך הנ"ל אני רואה שרזולוציית המסך היא 1920*1080 והטלוויזיה היא HDR, איך זה הגיוני? זה לא אמור להיות 1366*768?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 2/2/09 #2 היא 1366X768 http://www.isfar.co.il/Index.asp?ArticleID=1694&CategoryID=398&Page=1
מ מתן אוהב את התחום הודעות 84 מעורבות 0 נקודות 0 2/2/09 #3 כל הכבוד לZAP , מטעים http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=718281
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 2/2/09 #4 תמיד צריך להיות ערני (ולשאול אותנו )
S shkop אוהב את התחום הודעות 104 מעורבות 1 נקודות 18 2/2/09 #5 ככל הידוע לי "S" היא מהסדרות הנמוכות של סוני.
T Traklin חבר אתר הודעות 42 מעורבות 0 נקודות 0 2/2/09 #6 S זה הדגם שמחליף את דגם L הישן יותר ניגודיות 1:30000 <נערך>