סוג HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא ADICT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
מעניין אותי האם הדגםKDL40P3000 SONY תומך בHDMI מסוג 1.3 האיכותי?
 

חיפשת באתר יצרן?
היתרונות של 1.3 באים לידי ביטוי בעיקר בהעברת פורמטי האודיו החדשים (לא ממש רלוונטי עבור המסך) או וידאו בעומק צבע 48 ביט (גם לא כל כך רלוונטי כי אין כותרים באיכות כזו ולא ידוע מתי יצאו)
 
ליאור ,באתר יצרן במפרט כתוב שבכניסות אלו(2)הוידאו הינו1080I -480I ,ואודיו 2 ערוצים PCM .
 
אז כנראה שלא, אל דאגה, זה לא הפסד ענק.
 

כלומר ניתן לאמר שזה הסטנדרט בשוק?
 
יש מסכים רבים שמכילים HDMI בתקן 1.1 או 1.2
 
תודה ליאור,נו עוד פשרה שנחתה עלי בלי כוונה....
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור