סוג פאנל

  • פותח הנושא פותח הנושא ADICT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ADICT

אוהב את התחום
הודעות
95
מעורבות
0
נקודות
0
האם מישהוא יודע מה סוג הפאנל בLCD שברשותי ?הדגם הינוKDL40P3000E SONY ,ומה אני אמור ללמוד מכך על איכותו?:מבולבל:פנלי VA בגרסאות MVA / PVA / S-PVA / S-MVA או פנלי TN מגיע גם בגרסאת TN+f,או פנלי IPS בגרסאות S-IPS / AS-IPS ?(בעקבות הכתבה על 3 סוגי פאנלים עיקריים)
 

נערך לאחרונה ב:
רוב הסיכויים שיש למסך פנל של סמסונג כנראה PVA או S-PVA
 
(Y)
רוב הסיכויים שיש למסך פנל של סמסונג כנראה PVA או S-PVA

ליאור,ערב טוב,זאת אומרת שהפאנל הינו הדגם הבסיסי,האמצעי,או הטוב מהשלושה? בבירור קצר מהכתבה המדוברת,אזי התכוונת לפאנל האמצעי באיכותו,זאת אומרת מצבי טוב?!!(Y):D:P(ורד):cool::);):P
 
נערך לאחרונה ב:
אכן לא מדובר באחד מהפנלים הזולים אלא בקבוצה האיכותית יותר.
 

אכן לא מדובר באחד מהפנלים הזולים אלא בקבוצה האיכותית יותר.
נו,לפחות מיתנתי ושיניתי דעתך הלא אוהדת אולי,של הדגם הנל שלי....ודרך אגב כדאי להשקיע בה דיוידי פיוניר עם HDMI להמרת התמונה?או שהמסך עושה זאת טוב או טוב יותר מהדיוידי?כרגע המקסימום שלי בדיוידי הוא קומפוננט.
 
נערך לאחרונה ב:
לא בחנתי את הדגם הספציפי הזה ולכן אין לי עדיין דעה עליו :)

לגבי נגן DVD עם יציאת HDMI ן-UPSCALE, זה יכול להיות שימושי אם אתה צופה בסרטי DVD רבים (אחרת חבל להשקיע).
שוב, השינוי הוא לא ברמה מטורפת, אבל יכול להיות מובחן בהחלט על המסך שלך.
בסקירה על ה-DVD של טומסון, הצגתי תמונת השוואה של תמונה מקומפוננט מול HDMI.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור