סוגיה מעניינת לגבי חיבור LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא deadeye1985
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

deadeye1985

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

התחדשתי בטלוויזית TOSHIBA 42CV500.
יש ברשותי ממיר של YES עם חיבור SCART ו DVR DOCK של חברת ARCHOS.
ה DVR DOCK משמש כמעביר בין ה YES לטלוויזיה וכן משמש להקלטה של תוכניות.
להלן החיבורים של ה DVR DOCK :

http://g-ec2.images-amazon.com/images/G/01/electronics/detail-page/archosdvrback.jpg

אני מתלבט לגבי שני דברים באופן החיבור של שניהם לטלוויזיה :
א) קניית כבל איכותי של SCART ל SVIDEO כדי לחבר בין YES ל DVR DOCK
וגם כבל איכותי של COMPONENT ולחברו בין ה DVR DOCK לטלוויזיה.
כל ההמרות לא יפגעו באיכות ?
ב) האם כדאי להשקיע 100 שקל עבור כל כבל כדי לשפר את האיכות או שאפשר להסתפק גם
בכבלים סטנדרטים ? השאלה אם כבלים של 100 שקל באמת ישפרו משהו....


אני מאד מעריך את העזרה ומקווה שאקבל תשובה מספקת !
תודה רבה
 

נערך לאחרונה ב:
החיבור המיקצועי ביותר בעזרת טרנסקודר.
http://www.legacy.co.il/default.asp?catid={814F7F16-58D0-4B1E-B9DB-9AA7BB236A7B}&details_type=1&itemid={96E5861F-68DC-4EA0-A501-CBF38A264B47}
 
החיבור המיקצועי ביותר בעזרת טרנסקודר.
http://www.legacy.co.il/default.asp?catid={814F7F16-58D0-4B1E-B9DB-9AA7BB236A7B}&details_type=1&itemid={96E5861F-68DC-4EA0-A501-CBF38A264B47}


אני לא רוצה להוציא יותר מדי כסף ולהוסיף עוד מכשיר למשוואה.
מספיק לי לקנות כבל או שניים ב 150-200 שקל....
 
http://www.sollan.co.il/Sale.asp?pid=5900
329 שח עבור טרנסקודר מסקארט לHDMI.
 

אתה יכול להסתפק בכבלים רגילים (בתנאי שהם נראים באיכות גימור מספקת), במקרה שלך זה יהיה סקארט ל- S-VIDEO
לא ידוע לגבי איכות הטרנסקודר שזורו 44 הציע, לא בדקתי אותו.
האם ה- DVR DOCK אכן מסוגל להמיר אות -S-VIDEO שנכנס לאות קומפוננט שיוצא? אם כן, צריך לבדוק בפועל מה איכות ההמרה (זה המבחן היחיד).
 
אתה יכול להסתפק בכבלים רגילים (בתנאי שהם נראים באיכות גימור מספקת), במקרה שלך זה יהיה סקארט ל- S-VIDEO
לא ידוע לגבי איכות הטרנסקודר שזורו 44 הציע, לא בדקתי אותו.
האם ה- DVR DOCK אכן מסוגל להמיר אות -S-VIDEO שנכנס לאות קומפוננט שיוצא? אם כן, צריך לבדוק בפועל מה איכות ההמרה (זה המבחן היחיד).

היי ליאור - תודה רבה על העזרה.
אני לא יודע אם ה DVR DOCK יכול לקבל או SVIDEO ולהוציא COMPONENT.
הייתי בטוח שזה דבר שלא מה בכך אבל חבר שלי אמר לי שצריך CONVERTER מיוחד בפנים.
מבחינת עיצוב החיבורים - נראה שהחיבור של ה COMPONENT נמצא בצד אחר ונראה מסוגר ב IN ו OUT שלו ולא נראה שיש קשר לשאר חיבורי ה SVIDEO ו ה COMPOSITE.
הרבה חנויות הציעו לי לרכוש כבלים של MONSTER ב 150-200 שקלים.
אתה אומר שאפשר להסתפק בכבלים רגילים (אני גם לא בררן כל כך בתמונה) - ללכת סופית על כבלים רגילים (באיכות מעל הממוצע) בסביבות ה 80 שקלים ?
 

סליחה על התגובה שאיננה מתאימה כל כך לשאלה.

גם אני רכשתי לאחרונה טלוויזיה זהה (כמעט) אך בסגנון עדות אירופה - 42cv501pg. היא כוללת 2 סקארטים, לכן לי אין ההתלבטות בחיבור (קניתי לשם כך כבל סקארט טו סקארט 1.5 מ' באופיס דיפו).
קודם כל, אני מוכרח לומר שהתמונה, לפחות בחלק מהערוצים, בפרט בערוץ 2 ובערוץ 10, היא פגז - חלקה למשעי, ובלא רבב קל שבקלים.

אך מכיוון שרכשתיה בחנות אינטרנט ולא בחנות ניופאנית, הגעתה לביתי לא לוותה בטכנאי, ולכן נאלצתי לכווננה במו-ידיי.
למרות איכות התמונה המשובחה, כאמור לעיל, בטוחני שניתן לשפרה עוד, אם תכוונן בצורה מיטבית.
התוכל ברוב טובך לומר לי לאילו ערכים כוונן אותה הטכנאי שהתקינה אצלך.
תודה רבה.
 
גם אני רכשתי לאחרונה טלוויזיה זהה (כמעט) אך בסגנון עדות אירופה - 42cv501pg. היא כוללת 2 סקארטים, לכן לי אין ההתלבטות בחיבור (קניתי לשם כך כבל סקארט טו סקארט 1.5 מ' באופיס דיפו).
קודם כל, אני מוכרח לומר שהתמונה, לפחות בחלק מהערוצים, בפרט בערוץ 2 ובערוץ 10, היא פגז - חלקה למשעי, ובלא רבב קל שבקלים.

אך מכיוון שרכשתיה בחנות אינטרנט ולא בחנות ניופאנית, הגעתה לביתי לא לוותה בטכנאי, ולכן נאלצתי לכווננה במו-ידיי.
למרות איכות התמונה המשובחה, כאמור לעיל, בטוחני שניתן לשפרה עוד, אם תכוונן בצורה מיטבית.
התוכל ברוב טובך לומר לי לאילו ערכים כוונן אותה הטכנאי שהתקינה אצלך.
תודה רבה.


שלום רב,

אני מכיר את הדגם שקנית. הוא דגם משופר במקצת אבל לצערי לא מוכרים אותו דרך ניופאן.
לגבי הכוונון - בטעות ניסיתי לכוון אותה לבד ללא ידיעה שכבר כיוונו אותה ולכן אני לא זוכר את ההגדרות.
בלי נדר אני מכיר מישהו שגם קנה אותו דגם כמו שלי וגם לא הגדירו אותה אז אני אבדוק אצלו ואפרסם פה בפורום.
 
רוב תודות. ד"א מהי איכות התמונה בשידורים הרגילים (sd) בעיניך?

האם גם לדעתך היא באיכות גבוהה מאד?
 

האם גם לדעתך היא באיכות גבוהה מאד?

קשה לי להגיד לך כי עד כה לא זכיתי לראות מגוון רחב של טלוויזיות LCD וספציפית בגודל 42'.
אם ליאור רשם בביקורת שהאיכות מפתיעה לטובה אז כנראה שבאמת האיכות מעולה.
סה"כ אני די מרוצה ממנה. שאני אראה את האיכות בטלוויזיות אחרות אז אני אדע להבדיל.
לעומת מה שראיתי בחנות - רואים יותר טוב. אבל האיכות בחנות בדרך כלל פחות טובה.
בכמה קנית אותה ?
 
קניתי

ב-5490 ש"ח, ב-אלקטריק דיל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור