L levy.mor חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 11/6/08 #1 שלום אני בדיוק עומד לגשת לקנות מסך סוני 32( 32P3000E ) ובמקרה שמעתי שאמורה להגיע לארץ בקרוב סדרת מסכים חדשה. מישהו שמע על זה משהו ? כדאי להמתין עם הרכישה ?
שלום אני בדיוק עומד לגשת לקנות מסך סוני 32( 32P3000E ) ובמקרה שמעתי שאמורה להגיע לארץ בקרוב סדרת מסכים חדשה. מישהו שמע על זה משהו ? כדאי להמתין עם הרכישה ?
offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 11/6/08 #2 רב סרן שמועתי נדרס אתמול תתקשר לישפאר,או לאחת מהחנויות ותשאל מתי אמורים להגיע הדגמים החדשים. ייתכן שהמחירים גם יהיו גבוהים יותר. בכל מקרה הדגם הזה הוא די ותיק,וסדרת ה4000 שכבר זמינה באירופה תחליף אותו. נערך לאחרונה ב: 11/6/08
רב סרן שמועתי נדרס אתמול תתקשר לישפאר,או לאחת מהחנויות ותשאל מתי אמורים להגיע הדגמים החדשים. ייתכן שהמחירים גם יהיו גבוהים יותר. בכל מקרה הדגם הזה הוא די ותיק,וסדרת ה4000 שכבר זמינה באירופה תחליף אותו.
L levy.mor חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 11/6/08 #3 הם לא עונים על השאלה הזו .. האינטרס שלהם הוא שתקנה עכשיו.. הצד שלך לא כלכך מעניין אותם
offirs חבר משקיען הודעות 1,511 מעורבות 0 נקודות 0 11/6/08 #4 דווקא יצא לי לדבר איתם פעם. אתה צריך לדבר עם אחד המנהלים של מי שאחראי על ייבוא המסכים. אם תשב להם על הוריד,תקבל בסופו של דבר תשובה.
דווקא יצא לי לדבר איתם פעם. אתה צריך לדבר עם אחד המנהלים של מי שאחראי על ייבוא המסכים. אם תשב להם על הוריד,תקבל בסופו של דבר תשובה.
L levy.mor חבר אתר הודעות 17 מעורבות 0 נקודות 0 12/6/08 #5 אז היה לך כנראה מזל, התשובה שאני קיבלתי היא שצירכים ככל הנראה להגיע דמגים חדשים לארץ, אבל אין תאריך משוער. והם לא יכולים למסור אם דגם מסויים אכן יגיע.. ומה שכן יגיע.. יכול להיות מושק עוד שבוע, שבועיים או חודשיים.. באסה!
אז היה לך כנראה מזל, התשובה שאני קיבלתי היא שצירכים ככל הנראה להגיע דמגים חדשים לארץ, אבל אין תאריך משוער. והם לא יכולים למסור אם דגם מסויים אכן יגיע.. ומה שכן יגיע.. יכול להיות מושק עוד שבוע, שבועיים או חודשיים.. באסה!