סדרות CSI השונות מארה"ב


danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
בשנים האחרונות אני צופה קבוע שלה סדרות הללו שלצערי בטלוויזה הישראלית משודרות מיד פעם ובעונות די מוקדמות שלהם בכל מיני ערוצים . כל פעם אני מצפה לסופה של סידרה אחת ( ניו יורק , לאס וגאס , מיאמי ) ולתחילתה של אחרת , לעיתים משדרים את חלקן במקביל .

בשנה האחרונה בקושי משדרים אותם ( ערוץ 1 ) וגם פה עונות די ישנות שלהם. למזלי יש היום כלי שנקרא האינטרנט וכך אני זוכרה לצפות בפרקים הכי חדשים במסך רחב
ב 720P ובאיכות סאונד של DD 5.1 .

למרות שפה ושם יש פרקים מאכזבים אני חייב להודות שהסדרה הזאת משתפרת והולכת. השיא היה לטעמי עם פרקי השבוע שעבר ( פרק 7 בעונות האחרונות של כל אחת מהסדרות , קרי : ניו יורק - עונה 6 , מיאמי - עונה 8 ולאס וגאס , סדרת האם - עונה 10 ) .

לראשונה בסדרות הללו שודר פרק שהוא בעצם שילוב של כל הסדרות . זה התחיל ב CSI מיאמי , נמשך ל CSI ניו יורק ונגמר ב CSI לאס וגאס. כדי להבין מה הולך היית חייב לצפות בהם לפי הסדר הכרונולוגי בו הן שודרו כי בעצם היה מדובר בסיפור אחד שמתמשך על פני 3 ערים בארה"ב ותופס שחקנים משלוש הסדרות שמופיעים בסדרות האחרות.

התיישבתי מול הפרק של ניו יורק ובהקדמה אני רואה את החברה של מיאמי עם אחד השוטרים מלאס ווגאס , בהתחלה הייתי בטוח שמשהו לא בסדר ואז נזכרתי שבהראשונה להיות משודרת היא בעצם הסדרה ממיאמי ולכן עברתי לצפות בפרק משם קודם ומשם בצעם התחילה הסאגה (-:

הרבה זמן חיכיתי שדבר כזה יקרה וקיבלתי הוכחה שגם כ 3 נפרדות וגם כאחת ה CSI היא פשוט סדרה מעולה . יכול להיות שגם איכות התמונה והסאונד ( שגורמות לי להרהור על האיכות זבל שאנחנו עדיין צופים בטלוויזה בארץ , אוי כמה כואב שקומץ של אנשים ששולטים בשוק מענים את כולם בשביל כסף ) פשוט משפרת בצורה מדהימה את רמת החוייה .

בקיצור 3 סדרות מעולות ועם איכות צפיה נכונה זו פשוט חגיגה. מחכה היום בערב לעשות מול הפנסוניק שלי מרתון של 3 הפרקים האחרונים בסדרה מהשבוע - פרק 8 בכל אחת מהעונות ) .
 

נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור