סדרות סוני ברוויה

  • פותח הנושא פותח הנושא pingi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pingi

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
לילה טוב,

כחבר חדש, האם מי מחברי הפורום יוכל להאיר את עיני לסימני הסדרות של חברת סוני (d,w,x,v,וכד')
תודה
 

X הכי גבוהה, אח"כ W, V ו-D
 
:מבולבל:האם תוכל לומר מהם ההבדלים בין סדרה D לסדרה V במסכי LCD בגודל "40 ? האם עדיף ?! דגם V4000 על דגם D3550 ? איך ניתן להתמצא בסבך הסדרות ונמספרים ?
תודה
 
סדרה 4000 חדשה יותר.
נוכל לעזור אם תביא נתונים של שני דגמים שאתה מתלבט בינהם.
 

בגדול, המסכים די דומים בתכונות עם יתרון ל- V
ל- 40V4000 יש ניגודיות דינמית גבוהה יותר (33,000:1 מול 16,000:1), 3 כניסות HDMI מול 2 ב- 40d3550.
צריך לראות את שני המסכים במציאות, על מנת ללמוד דברים כמו איכות עיבוד הוידאו.
רק להבהרה שוב: הכי גבוהה X, מתחתיה W, אח"כ V והנמוכה D, כמו שמסתמן בהבדל בין המסכים שהבאת.
 
שוב תודה,
ושאלה נוספת, האם יש צורך בכבלים מיוחדים או שניתן להסתפק בקיים.
אם צריך להצטייד בכבלים, האם תוכל להמליץ על כבלים נדרשים בהתאם לאפשרויות החיבור ?
 

אגב, את הסוני 40D3550 סקרנו באתר: סוני LCD 40D3550
מה זה "בקיים", הכוונה לכבלים שמגיעים בקרטון המסך?
זה תלוי למה אתה מחבר, כבל HDMI למשל, צריך לרכוש בנפרד.
 
להיכן מחברים כבל HDMI ?
 
בעיקר לשימושי HD, כגון ממיר יס או כבלים HD, נגן Blu-ray, מחשב, נגן DVD ועוד.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור