קניתי שבוע שעבר טלוויזיה מהדגם UA40H4200 של סמסונג, אך עדיין לא תיאמתי זמן עם השליח וכו'.
היום התקשר אלי המוכר ומספר לי שהפאנל של המסך הוא מיוצר בסין וידוע שלאחר שנה מופיעים פיקסלים שרופים / קווים על המסך.
כמובן שלא ידעתי את זה, וכמובן שבשיחה בה הוא גבה ממני את התשלום הוא לא ציין פרט זה. אני שואל אם זה בטוח שזה מה שיקרה והוא אומר שכן.
לא ראיתי, ואני עדיין לא מצליח למצוא שום מידע על התופעה הזו (שעל פיו היא בכל המסכים הסינים) בשום ביקורת על המסך הזה - הייתי מצפה למצוא מידע כלשהו באינטרנט במיוחד אם כפי שהוא אומר זה תמיד קורה במסך מסוג זה.
אציין שבשום מקום בהזמנה או באתר שלהם לא רשום שהפאנל מוחלף והוא לא פאנל מקורי, שכן קשה לי להאמין שסאמסונג ייצרו וימכו מוצר מקורי שנהרס אחרי שנה.
כמובן שהוא אז ניסה לשכנע אותי לקנות דגם אחר שעולד כאלף שקל יותר, LC40LE265 של SHARP ב-2500.
מפתיע אותי שאם הוא צודק, אין שום מידע באינטרנט על הדגם של סמסונג שאומר שזו טלוויזיה שהופכת לבלתי ניתנת לשימוש לאחר שנה.
לאחר השיחה כמובן שמתחשק לי לבטל את ההזמנה ולחפש מקום אחר לקנות ממנו.
מה כדאי לי לעשות?
גל
היום התקשר אלי המוכר ומספר לי שהפאנל של המסך הוא מיוצר בסין וידוע שלאחר שנה מופיעים פיקסלים שרופים / קווים על המסך.
כמובן שלא ידעתי את זה, וכמובן שבשיחה בה הוא גבה ממני את התשלום הוא לא ציין פרט זה. אני שואל אם זה בטוח שזה מה שיקרה והוא אומר שכן.
לא ראיתי, ואני עדיין לא מצליח למצוא שום מידע על התופעה הזו (שעל פיו היא בכל המסכים הסינים) בשום ביקורת על המסך הזה - הייתי מצפה למצוא מידע כלשהו באינטרנט במיוחד אם כפי שהוא אומר זה תמיד קורה במסך מסוג זה.
אציין שבשום מקום בהזמנה או באתר שלהם לא רשום שהפאנל מוחלף והוא לא פאנל מקורי, שכן קשה לי להאמין שסאמסונג ייצרו וימכו מוצר מקורי שנהרס אחרי שנה.
כמובן שהוא אז ניסה לשכנע אותי לקנות דגם אחר שעולד כאלף שקל יותר, LC40LE265 של SHARP ב-2500.
מפתיע אותי שאם הוא צודק, אין שום מידע באינטרנט על הדגם של סמסונג שאומר שזו טלוויזיה שהופכת לבלתי ניתנת לשימוש לאחר שנה.
לאחר השיחה כמובן שמתחשק לי לבטל את ההזמנה ולחפש מקום אחר לקנות ממנו.
מה כדאי לי לעשות?
גל