LCD סאונד דרך המערכת הרמקולים במחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא nati246
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nati246

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
אני מעוניין לשמוע סאונד מה-LCD דרך הרמקולים שמחוברים למחשב,
כרגע מחוברים כבל HDMI TO DVI + כבל (אוזניות) זכר-זכר, ועדיין ללא סאנוד.
אשמח אם תוכלו לעזור.

LCD- SAMSUNG LA32A450
כרטיס מסך- GIGABYTE NVIDIA 6600GT
 

DVI לא מעביר סאונד, אתה מחבר מיציאת האוזניות של המחשב לכניסת אודיו בטלויזיה.
אתה צריך לוודא שאחת מכניסות ה- HDMI בטלויזיה יכולה לקבל אות אודיו אנלוגי מכניסת אודיו מתאימה.

תבדוק בחוברת הפעלה האם אפשר לשדך לאחת מכניסות ה- HDMI גם כניסת אודיו אנלוגית במסך.
 
כניסת האודיו היא היכן שכתוב DVI IN - HDMI2
 

זאת אומרת שאני חייב לחבר גם את הכבל של ה-HDMI ביציאה 2?
כי כרגע הוא מחובר ב-HDMI3
 
אחלה תודה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור