סאבוופר SVS

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi1980
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzachi1980

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
1
נקודות
3
מעוניין להתחדש בסאב מהסדרה החדשה של SVS.מדובר בדגם SB-17 Ultra R Evolution בעל תיבה סגורה ללא פורטים.אמור לשמש גם למוזיקה וגם לקולנוע ביתי.אשמח אם למישהו מהחברים יש ניסיון עם הסאב הזה והוא יכול להמליץ/לא להמליץ עליו.
פורים שמח!
 

יהיה מצוין לקולנוע ביתי. בספק שדרייבר 17" יצליח לעמוד בקצב של רמקולים איכותיים בסטריאו.
הייתי הולך על קוטר דרייבר קטן יותר ובכלל חברה אחרת אם אתה מתכוון להאזין לסטריאו בחלק ניכר מהזמן, דוגמת REL או JL AUDIO וכד'....
 
עובד עם sb16 תיבה סגורה
יש לו dsp מובנה שמאפשר eq פרמטרי וכיוון פאזה בדיוק של מעלה וחיתוך חכם.
הכל נשלט מהטלפון כולל זכרונות מצב קולנוע/מוסיקה וכדומה.
מה שלא בטוח שיש ב rel.
עומד יופי בקצב של aventi 3.

* שומע סטריאו בלבד.
לא השוואתי מוצרים אחרים במחיר דומה,
ובהחלט סיכוי ש2 סאבים קטנים ומכויילים עדיפים על אחד גיבור.
.
 
נערך לאחרונה ב:
סאב וופר מדהים לא רואה RELL\JL גם\דווקא כשהם עולים כפול. תתחדש ותהנה.
 

ה-SVS עדיף מכל מה שעלה פה, בעיקר כי הוא היחיד שבאמת מאפשר דיוק, כיוון ושילוב נכון במערכת, וזה בסאב, חשוב פי כמה, מהשם שעל הקופסה.
 
אין שום קשר בין גודל הדרייבר למהירות שלו .
לא מבחינה פיזקלית ובטח לא מבחינת ישום בבית כאשר הדמפיניג פקטור יורד מהותית בחיבור עם כבל רמקול לעומת כבל באורך עשרות ס"מ בין המגבר של הסאב לדרייבר עצמו .
מה גם שמגברי קלאס D - ניחנים לרוב בהרבה יותר תגובתיות מאשר מגברי סטריאו סטנדרטים.
 
לקולנוע ביתי אין שניה לחברה הזאת בישראל.
בעיקר מבחינת Vfm.
אם תשאל אותי בתור שילוב סרטים+סטריאו
אמליץ ללא ספק על SVS.גם ארנדל אגב.

היו ברשותי Sb3000 בודד ולאחר מכן
רכשתי עוד אחד כדי לקבל עוד דיוק בחלל.
כמובן שהדגם שאתה מדבר עליו חיה אחרת
לגמרי ,בעיקר לסרטים וחללים גדולים.

כיום יש לי JlAudio מסדרת E . בעבר היה לי
גם את הזול יותר מסדרת D.
באופן אישי אני מתחבר לחברה הזאת יותר
מבחינת התוצאה בסטריאו. זה לא אומר לרגע
שאחרים יחשבו אותו דבר.

לכן, תנסה פחות להקשיב פה ליועצים כולל אנוכי.
תנסה לקחת הביתה מתצוגה, או מחבר טוב ולקבל
מושג מה קולע לטעמך.
 

נערך לאחרונה ב:
בכלליות ומנסיוני, סאבים בסגנון SVS מאפשר להגיע לתוצאה גבוהה בהרבה! ממה שהמחיר שלו מרמז...
היתרון הוא לא (רק) הסאב עצמו, איכות התיבה, איכות האלמנט וכו...
אלא, שבניגוד להרבה סאבים שפשוט מניחים בחדר ומתפללים שייפול טוב, כאן יש באמת יכולת לכוון, לדייק ולמקסם.
במיוחד בסדרה החדשה של SVS עם שיפורים באפליקציה המעולה שלהם גם כך, עם 5 תחנות PEQ כירורגיות, אפשר לעבוד בצורה הרבה יותר מדויקת ממקום הישיבה הקריטי! ולא לפי ניחוש, רושם או "נשמע לי בסדר".
המטרה היא לא סתם לקבל עוד באס, אלא באס שיושב נכון, מתחבר טבעית לרמקולים, מבלי יכולת בכלל להבחין בו, נשמע אחיד, נקי, מדויק ומאוזן, בלי בום מנופח ובלי חורים.
 
אם יש לך תקציב לזה גודל חדר שמתאים לו .... אל תחשוב אפילו פעם אחת
 
שיהיה לי אפשרות אני מוכר את ה 1000 פרו שלי קונה 3000 סגור בלי לחשוב בכלל .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור