נתוני בהירות וחיבור 50PV70 למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer42
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer42

אוהב את התחום
הודעות
454
מעורבות
7
נקודות
18
היי
מישהו יודע למה פנסוניק לא מציינים את הבהירות של המסכים שלהם?
שנית איזה חיבור מקבל NR מהמחשב?

תודה
 

למה? סתם שיטה אחרת... לא משהו שאנחנו יכולים להשפיע עליו כרגע :)

ב-PV700 איכות החיבור במחשב היתה טובה דרך HDMI ו- VGA, לא יודע לגבי ה- 70
 
לגבי הבהירות אז אני מבין שגם אתה לא יודע מהי.
לגבי חיבור מחשב אני יכול להבין מדבריך שהפנסוניק מקבלת NR?
קראתי שב VGA היא מקבלת רק 1024X768 האם זה גם המצב ב HDMI?
 
כי הרזולוציה הטבעית שלה היא 1024X768 אז זה הגיוני.

HDMI מסוגל לקבל רזולוציות גבוהות יותר.
 

אני מדבר על ה 50 שיש לה רזולוציה גבוהה יותר.
שנית אם ה HDMI יכול לקבל רזולוציה גבוהה יותר אני יכול למשל לתת לו 1920X1080 בהנחה שמדובר בסרט 1080P מהמחשב או שעדיף לי להגדיר 1366X768 שזו הרזולוציה הטבעית של המסך?
 
עדיף להגדיר את הרזולוציה הטבעית של המסך.
כתוב בחוברת ההוראות שהמסך מקבל רק 1024X768 דרך VGA?
 
אז ב HDMI אין בעיה להגדיר 1366X768?
אני כבר מחכה שיגיע המסך.
 

נערך לאחרונה ב:
תוכל להגדיר
 
איזה מלך (Y)
 

חיברתי את המסך למחשב והרזולוציה המוגדרת היא 1360X768 אבל משום מה המסך מזהה את זה כ 1080P ויש קצת הבהובים.
למה זה ככה?
בחוברת הוראות מצויין חיבור PC כ VGA אבל לא HDMI.
האם זה אומר שעדיף לי לחבר ב VGA?
 
אכן ישנם דגמים בפנסוניק שעדיף לחבר דרך VGA
 

אז מה אתה מציע לי לעשות?
אני לא אשתמש במחשב חוץ מלראות סרטי HD בעיקר.
לפי החוברת ה VGA אמור לתמוך ברזולוציה טבעית של המסך.
 
וזה מספק בשביל HD?
 

אנסה לחבר ונראה אם זה יותר טוב.
תודה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור