נשארתי עם שני פיינליסטים והרבה הרהורים כבדים

  • פותח הנושא פותח הנושא שירי פז
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שירי פז

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
0
אז אחרי שהבנתי שבתקציב הדל שלי לא אוכל לראות טלויזיה ( הוט בעיקר ) באיכות שהיינו רגילים אליה, וגם די התאכזבתי למען האמת שזה המצב כרגע ( נראה לי שבעוד שנתיים הכל יראה אחרת ) , נשארתי עם שני פיינליסטים והייתי רוצה לשמוע את דעתכם .
אמנם ראיתי את שינהם , אבל לא זה מול זה כי בחנויות בהן הייתי אין את שניהם יחד בתצוגה.
מדובר על 37" ( לצפיה ממרחק מקסימלי של 3 מ') :
סמסונג A450 - במחיר 4500 ש"ח (אני חושבת שזה לא מהיבואן הרשמי ולכן מעט חוששת )
או
פיליפס PFL3403 - במחיר 5000 ש"ח .

במקום אחד ניסו לשכנע אותי די באגרסיביות ללכת על BENQ SH3731 , שזה FHD , אבל לא נראה לי שזה בר השוואה בכלל.

יצאתי בתחושה שבמילא בעוד שנתיים בערך נשתדרג והמחירים יהיו סבירים יותר , ונראה לי שזה הטוב ביותר בטווח המחירים הזה.

אשמח לקבל חוות דעת מכמה שיותר אנשים
תודה שירי
 

אין מה לעשות, המחירים יורדים כל הזמן והאיכות גדלה.
כתבת בהודעה אחרת שהתקציב שלך הוא 6,000 ש"ח, האם גם בדקת פלזמות של פנסוניק / סמסונג / LG ?
 
בדקתי , דווקא אהבתי את התמונה החמימה יותר של הפלזמה

אבל בעלי לא אוהב את ההשתקפות של המסך.
הנקודה היא שיש לי תחושה שגם בתקציב של 6000 לא נהיה ממש מרוצים מהתמורה , ולכן אני שואלת את עצמי מה הטעם להוציא יותר ?
אני מניחה שאם לא היתה בעיה של תקציב אז הכל היה קל ופשוט יותר , אך תחושת ההתפשרות מביאה אותי פשוט לנסות להגיע למוצר האיכותי ביותר ביחס למחיר הנוח ביותר.

מה דעתך על הדגמים שהזכרתי ? האם להסתכן עם הסמסונג ביבוא אישי ? מה עם ה BENQ ?
 
השתקפויות עלולות להפריע אם יש לכם חלון או מקור אור אחר מול הטלוויזיה.
אם אהבת את הסמסונג במציאות, אז בהחלט אפשר ללכת עליו, לא יכול לתת דיעה "יבוא אישי" שלו, מי מייבא ? (היבואן הרשמי הוא סמליין - מיניליין).
לגבי BENQ, מה שקובע זו התמונה בפועל, זה לא משנה לצורך זה אם זה FHD או לא, האם היית מרוצה מהתמונה שלה?
 

ה BENQ נראה טוב בערוצי HD

אולם בערוצים רגילים המסך מקבל כאלה מריחות שחורות בוליים העליונים והתחתונים של המסך , מה גם שזה לא נראה סימטרי. חוץ מזה הפנל עשוי מפלסטיק שנראה די פשוט ... לא ממש שכנע אותי אבל אולי כי המותג עצמו לא משכנע אותי (דעות קדומות ...? ).

מה לגבי הפיליפס ? הבנתי שזה דגם חדש , יצא לך לראות ?
 
לא יצא לי עדיין לראות את הפיליפס הספציפי הזה.
בגדול, הפיליפס והסמסונג הם מתוצרת חברות מכובדות וגם הנתונים בסדר, כך שאם התמונה מצאה חן בעיניך, אפשר בהחלט "ללכת על זה".
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור