נקודות לבנות.

  • פותח הנושא פותח הנושא qweasdzxc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

qweasdzxc

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ,

ברוצני לפתור בעיה מאוד מוזרה.אשמח באם תוכלו לעזור לי.

ככה , ההורים שלי קנו LCD חדשה ולכן אני מקבל את הישנה יותר.
הדגם הוא : Sony Fwd-42pv1 Plasma TV , פלזמה 42 סוני, בת כ-3 שנים.
הבעיה היא שלעיתים קרובות מופעות נקודות לבנות קטנות כאלו במסך וזה ממש מפריע לראות ומוריד את איכות השידור.
אני מחובר לממיר הוט באמצעות SCART ל S-VIEDO .
מה יכולה להיות הסיבה?
 

זה מופיע על כל התמונה? רק בחיבור לממיר או גם בסרטי DVD למשל?
 
היי ליאור,
האמת שזה מופיע בעיקר בצד שמאל למעלה עד האמצע.
גם בחיבור לממיר וגם בסרטי DVD.
ייתכן שיש צורך לעשות ליטוש...שאין לי מושג מה זה?ככה המליצו לי.
 
ליטוש??? של מה?...
 

וואו יש לך מזל רע בטליוויזיות פלזמה ו LCD

ואם כבר מה קרה עם ה LCD מארה"ב באו לקחת אותו ?
 
בוקר,
לא יודע וכפי שציינתי אין לי מושג....אולי ליטוש לשפורפרות/מקרן/משדר ....
הטלוויזיה החדשה כרגע נמצאת בסמסונג ישראל....מחכה לתשובתם . האם ניתן לסדר זאת?
אז מה יכולות להיות הנקודות הנ"ל?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור