שלום,
קניתי LCD 37 שך LG מתצוגה לפני חודש ישירות מח.י
חיברתי אליה ממיר HOT, מחשב וDVD.
לפני מספר ימים, שמתי לב שכאשר אני מכבה את הממיר והTV נשארת דולקת מופיעים ריבועים לבנים על המסך באופן רנדומלי , אני מכבה ומדליק את הממיר והנקודות צצות בכמות שונה במקומות שונים על המסך. הדבר קורה רק "בין" הממיר למסך. כאשר אני מכבה את המחשב או את הDVD המסך שחור לגמרי (תקין) .
כאשר הממיר דולק אין בעיה , רואים תמונה ללא בעיות.
החלפתי כבלים SCART, COMPONENT - אותו מצב.
השאלה אם הדבר נובע מהממיר או הממסך ?
תודה.
קניתי LCD 37 שך LG מתצוגה לפני חודש ישירות מח.י
חיברתי אליה ממיר HOT, מחשב וDVD.
לפני מספר ימים, שמתי לב שכאשר אני מכבה את הממיר והTV נשארת דולקת מופיעים ריבועים לבנים על המסך באופן רנדומלי , אני מכבה ומדליק את הממיר והנקודות צצות בכמות שונה במקומות שונים על המסך. הדבר קורה רק "בין" הממיר למסך. כאשר אני מכבה את המחשב או את הDVD המסך שחור לגמרי (תקין) .
כאשר הממיר דולק אין בעיה , רואים תמונה ללא בעיות.
החלפתי כבלים SCART, COMPONENT - אותו מצב.
השאלה אם הדבר נובע מהממיר או הממסך ?
תודה.