נציגות חדשה באור-אודיו – SYNTHESIS

  • פותח הנושא פותח הנושא or-audio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

or-audio

אוהב את התחום
הודעות
335
מעורבות
322
נקודות
63
upload_2020-3-9_17-36-23.png


אנו שמחים להודיע על נציגות נוספת ב-Or Audio
חברת SYNTHESIS מאיטליה.
(בעבר הייתה מיוצגת ע"י אייל פור ז"ל)
upload_2020-3-9_17-37-41.png

http://www.synthesis.co.it/index.php
חברת SYNTHESIS הוקמה בשנת 1992 ע"י Luigi Lorenzon וממשיכה מסורת בתחום ייצור ציוד High-End מנורתי.
כל מוצריה מיוצרים בעבודת יד באיטליה תוך שימת דגש על איכות הרכיבים ובמיוחד על איכות השנאים.

לחברה 4 סדרות: ROMA, ACTION, METROPOLIS & SOPRANO

בשלב ראשון, בימים הקרובים, יגיע לתצוגה המגבר המשולב Metropolis NYC100i,
מפלצת אמיתית DUAL-MONO במשקל 50 ק"ג. על כך יתפרסם פוסט נפרד.

בשלב השני, מייד אחרי החגים הקרבים, יגיעו לתצוגה שני דגמים נוספים:

+ROMA 96DC
25W Pure A Class Integrated Stereo Amplifier with DSD Dac

SOPRANO LE

15W A Class Integrated Stereo Amplifier with Dac
גם עליהם יצא פוסט נפרד.


לרשימת המוצרים של החברה , כנסו לאתר שלנו:
www.or-audio.co.il
0528833339
Facebook
https://www.facebook.com/OraudioIsrael



Synthesis Metropolis
upload_2020-3-9_17-33-57.png


+ROMA 96DC
upload_2020-3-9_17-40-40.png

upload_2020-3-9_17-43-23.png

Soprano LE
upload_2020-3-9_17-41-43.png

upload_2020-3-9_17-44-27.png
 

תמונות מצורפות

  • upload_2020-3-9_17-33-57.png
    upload_2020-3-9_17-33-57.png
    KB 706.6 · צפיות: 394
  • upload_2020-3-9_17-36-4.png
    upload_2020-3-9_17-36-4.png
    KB 25.9 · צפיות: 209
  • upload_2020-3-9_17-36-23.png
    upload_2020-3-9_17-36-23.png
    KB 25.9 · צפיות: 384
  • upload_2020-3-9_17-37-41.png
    upload_2020-3-9_17-37-41.png
    KB 30.9 · צפיות: 372
  • upload_2020-3-9_17-40-40.png
    upload_2020-3-9_17-40-40.png
    KB 653.8 · צפיות: 380
  • upload_2020-3-9_17-41-43.png
    upload_2020-3-9_17-41-43.png
    KB 285.2 · צפיות: 374
  • upload_2020-3-9_17-43-23.png
    upload_2020-3-9_17-43-23.png
    KB 17.9 · צפיות: 370
  • upload_2020-3-9_17-44-27.png
    upload_2020-3-9_17-44-27.png
    KB 4.4 · צפיות: 378
בהצלחה.
 
ב ה צ ל ח ה
מארק
 
בהצלחה מארק
 

בהצלחה!!!

חג פורים שמח!!!
 
בהצלחה, המגברים הקטנים שלהם להיט!
 
בהצלחה ידידי
 

וואי. עשה לי דפיקות לב. בהצלחה!
 
מזל וברכה
במותג החדש
בהצלחה
 
ברכה והצלחה מארק
 

איזה יופי!
יש לי מגבר ופונו שלהם. אני במיוחד מרוצה מהפונו.
 
יפה.
בהצלחה !
 
בהצלחה מרק.
בזמנו אייל פור ייבא אותם, מגברים יפיפיים, בגימור מוקפד, שנשמעו עדין וקסום.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור