נמכר

  • פותח הנושא פותח הנושא yossie4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yossie4

חבר משקיען
הודעות
511
מעורבות
186
נקודות
43
נדיר בלוחות

בהזדמנות מפצל ETP 609 מבית פורוטק
6 כניסות אמריקאיות ..

נקנה חדש מהיבואן . כולל אריזה.

מפצל פאסיבי הטוב של החברה

הרבה ביקורות ברשת

פרטים רק בנייד
0522659676
 

תמונות מצורפות

  • BD81FAF4-2752-4456-BA60-15819750AD8D.png
    BD81FAF4-2752-4456-BA60-15819750AD8D.png
    KB 413.8 · צפיות: 104
נמכר
ברכות לקונה המאושר והזריז
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור