ניתוקים בלתי פוסקים בטידל

  • פותח הנושא פותח הנושא אוהד11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אוהד11

צוות האתר
הודעות
543
מעורבות
250
נקודות
63
מישהו עוד חווה את זה או חווה את זה בעבר.
החלפתי איתם כבר 20 מיילים, שלחתי לוגים שלחתי צילומי מסך מ devtools והם לא מביאים שום תועלת
הדבר היחיד שהם אומרים תסיר ותתקין שוב. כבר עשיתי את זה 5 פעמים ולא עזר....
אני עובד בשיגרה עם קבצים כבדים, מוריד ושולח והכל פיקס והאפליקציה היחידה שעושה לי בעיות זו טידל.
למישהו יש איזה טיפ לזרוק ?
 

לשמחתי לא חוויתי...
אולי תפרט קצת איך אתה עובד עם טידאל.
 
היי,
בסלולר הכל חלק.
למערכת אני משתמש בלפטופ מקבוק פרו די חזק ומשודרג כמזרים לדאק דרך usb.. עובד עם אפליקציה שמותקנת בו אבל גם אם אני פותח טידל בבראוזר יש את אותם ניתוקים.
זה עצירות כביכול לטעינה, לא ניתוקים, כל כמה עשרות שניות נעצר וטוען. כאמור בכל אפליקציה אחרת, אודיו/וידאו הכל פיקס כולל צפייה בhd בסטרימינג.
תכלס עברתי ליוטיוב כי הטידל לא שמיש במצב הזה
 
תבדוק כמה מכשירים מחוברים לך על החשבון.
תוריד את כולם ותעלה רק את המק ותבדוק.
כמו כן איך מוגדר אצלך מסלול הסיגנל וההגדרות אודיו?
 

היי אוהד
נזכר שהיו לי עצירות כאלה לתקופה מסוימת כשעבדתי עם chromecast, היה מייאש אבל כמו שהגיע ככה חלף, עבר ונפתר. מאז עברתי ללומין וזה לא חזר.

זה שסטרימינג hd עובד על הלפטופ לא אומר בהכרח ששיפור ברשת לא יעזור. אולי טידאל עובדים אחרת, רגישים יותר לפינג ארוך או קו איטי וכו'. חוץ מזה שאין לך הרבה מה לעשות חוץ מזה..

זה ב ווייפיי? תנסה אולי להוריד wifianalyzer חינמי , ראיתי אצלי שהראוטר הדביל בוחר דווקא בערוץ עם כל השכנים.
אם אכן ווייפיי, אתה יכול לנסות להתחבר קווי?
 
אני עובד עם Tidal דרך Roon וגם פגשתי בעיות כאלו, שירים לא מתחילו להתנגן או הפסיקו תוך כדי נגינה.
לאחרונה המצב הרבה יותר טוב ואני יודע שעוד חברים פגשו זאת בעבר.
אני מחובר דרך מחשב שמריץ rock מערכת ההפעלה של Roon ויש לו חיבור אינטרנט קוי לראוטר שלי, אני חושב בספק האינטרנט שלי ומספק לי קו לא יציב ואיכותי. בהורדת קבצים גדולים לא מרגישים את הבעיה בגלל retransmit שיש בפרוטוקול ההורדה ונראה ש Tial רגישים יותר לבעיות בקו.
אולי צריך להגדיל buffer-ים בהגדרות מסוימות וזה יכול לעזור - אני הגדלתי ב Roon.
 
זה קרה מספר פעמים בעבר
שרת דפוק שאתה בגלל כתובת ip מופנה אליו כל הזמן
תעשה את הניסוי הבא:
תתחבר במחשב לאינטרנט דרך הסלולרי ותבדוק
אם זה עובד טוב זה אומר שאתה על כתובת בעייתית ואתה צריך איכשהו להחליף את הכתובת
תעדכן
 

היה לי את זה בעבר שהיה לי אינטרנט של בזק על חוטי נחושת מעפנים משנת טרפופו..
(כתבתי על זה בשרשור אחר שהיה לי ניתוקים מבזק אחרי שהגדלתי את הקצב)
אז בין הניתוקים יש לפעמים "כמעט ניתוק" וזה גרם לבעיות..
עברתי לפני כחודשיים לאינטרנט של הוט בחבילה של 200 מגה, אז בסדר, אין לי תמיד 200 מגה..
אבל אף פעם לא ראיתי פחות מ 100 , וגם אם יהיה 50 מגה בלי ניתוקים אני אשמח :),
במשך חודשיים שיש לי הוט לא היה אפילו ניתוק אחד ..אהה, לא נכון, היה לי הפסקת חשמל בבית , נו לא נחשב :)
גם המנוי שלי בדיזר עובד יותר טוב, הכוונה שלפעמים הייתי מעביר שירים ואז בעצם ה BUFFER ריק והוא צריך להתמלא מחדש, מאז שיש לי הוט מעברים יזומים בין שירים רצים מהר יותר, זאת עובדה !!!
למעברי שירים צריך UPLINK מהיר, בהוט יש UPLINK של 5 מגה שזה תמיד 5 מגה, לעומת בזק שנע בין 0 ל 0.1 בריבוע :)
 
נערך לאחרונה ב:
תודה רבה על כל העצות והשאלות
בדקתי וגם כשרק שמכשיר אחד היה מחובר עדיין נתקע כל הזמן, מבחינת שליטה המערכת שולטת והווליום של טידל ההוא במצב fixed אם זה מה ששאלתם
לא יכול לצערי לעשות הוטספוט מהטלפון שלי
עשיתי קולאז' של כל מה שהצעתם והיה נראה לי שיכול להיות שאם אחליף ספק אינטרנט זה יכול לטפל בכמה דברים יחד כתובת ip הגדרות פינג וכו (ויכול גם לעשות ההיפך..)
אבל החלטתי לנסות
החלפתי ספק היום, התשתית אותה תשתית, בזק.
התחיל חלק איזה שעה ואז שוב התחיל להיתקע קצת,
ניקיתי את ה cache עזר לי להרגיש טוב
ובסוף שמתי לב שאני קצת אידיוט :confused:
יחד עם מצב wifi אני גם ב airplane mode...זה מתאפשר יחד אבל מאז שביטלתי airplane mode אין יותר עצירות.
וחוץ מזה, אם כבר התכנסנו
איך אני מגיע ל devtools בתוך האפליקציה ? לא בדפדפן, רוצה להציץ מה קורה בלוקל סטורג' ובקוקיז
ת'נקס
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור