פלזמה ניגודיות דינאמית - טוב או רע ?

  • פותח הנושא פותח הנושא isotoper
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

isotoper

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי פלאזמה LG 60" שרכשתי לפני כשבועיים.
אני עדיין ביחסי כיול איתה, כל יום משפר משהו.
שמתי לב למשהו מעניין, בהתחלה כיילתי על "ניגודיות דינאמית" גבוהה, אבל לאט לאט שמתי לב שהתמונה נראית די שרופה, עד כדי שגם הורדת הקונטרסט לא עוזרת. והיא גם מאוד מגורענת.

ביטלתי את הניגודיות הדינאמית והתמונה נראית מצויין, והעליתי את הקונטרסט ככה שאפצה על הניגודיות הדינאמית שאבדה.

בקיצור - האם האופציה של ניגודיות דינאמית היא גימיק שיש לבטל אותו ?
האם אני מפספס משהו ?

תודה.
 

אתה צודק, לפעמים מכניסים לתפריט כל מיני תכונות שיראו טוב במפרט השיווקי אבל בפועל עדיף בלעדיהן.
לפלזמה שלך יש כנראה ניגודיות טבעית מספיק טובה שאין צורך להרוס אותה עם עיבוד מלאכותי. העיבוד הזה מבהיר את החלקים הבהירים ומכהה את השחורים וגורם לאיבוד פרטים.
 
תודה ליאור,
אני חייב לציין שבתמונות חשוכות אז הניגודיות הדינאמית נותנת "אור" לתמונה.
אבל בכל השאר היא פשוט שורפת ומגרענת .
אז אני מבין מדבריך שזה גימיק שנועד להבליט את המסך בחנויות והוא מוקצה מחמת מיאוס כשהטלוויזיה מגיעה הביתה ויש לנטרלו לאלתר , הבנתי נכון ?
 
בעיקרון, ניגודיות דינמית מותחת באופן מלאכותי את האפקט לעין, זאת מעבר ליכולת הטבעית של המסך. אכן בד"כ זה מתאים ליישומים ספציפיים. כיול מקצועי, עושים בכלל על מצב Movie או User ששם זה מבוטל.
אבל, זה גם ענין של טעם, יש כאלו שאוהבים תמונה מוקצנת שכזו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור