נו? חבר'ה - אז יש החלטה?

  • פותח הנושא פותח הנושא yalyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yalyal

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
0
נקודות
0
מה עדיף?
פלזמה היטאצ'י - דגם P42E101A.
עדיף על הטושיבה LCD AV500??

כמו שאמרתי:
אצפה לרוב טלוויזיה בכבלים, (לא נראה באופק חיבור למחשב, למחשב עדיף LCD?).
מרחק צפייה כ-3.5 מטרים.
אין חלון ממול לטלוויזיה.
נא לא להתייחס לתקציב שלהן.
 

מצד אחד, כאמירה כללית, פלזמה מסתדרת טוב יותר עם שידורי טלויזיה רגילים ביחס ל- LCD.
מצד שני, האח הגדול יותר של AV500, דגם ה- TOSHIBA CV500 תפקד טוב מאוד בתחום זה.
אבל את AV500 לא ראינו בעין, כך שקשה לחוות דעה מקצועית.

האם ראית את שני המסכים כשהם מחוברים אל ממיר יס או הוט בחנות?
 
לא ראיתי...

מה לגבי ה-X3500, ה-C3500 או ה-CV500 שאליהם התייחס vBuletin בקישור שרשמת לי???
 
על ה- C3500 וה- CV500 רשמנו ביקורת באתר, מוזמן לקרוא במדור ביקורות וידאו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור