נגן AYRE CX 7 - נמכר נמכר נמכר

  • פותח הנושא פותח הנושא yossie4
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yossie4

חבר משקיען
הודעות
511
מעורבות
186
נקודות
43
היי נגן מצויין

נוטה לסאונד חמים נשמע אנלוגי(כולל יציאה AES/EBU).
במצב מצויין. סדרת אבולושיין
שימש אותי כטרנספורט נשמע מצויין (אך גם כנגן הוא נהדר)
יציאות אנלוגיות מאוזנות ו SE.


בנוי כמו טנק 12 קילו
http://www.soundstagenetwork.com/revequip/ayre_cx7e.htm

יימכר בהזדמנות
0522659676
 

עדיין רלוונטי, ובמחיר מצויין. נגן פגז. אין מכשיר שמתקרב איליו בסכום המבוקש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור