נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

המאמר הכי שקול, אחראי ומעמיק שלדעתי תקראו בתקופה הקרובה בנושא הקורונה , נכתב ע"י ד"ר רועי צזנה- עתידן (לינק)

רועי צזנה- קורונה.JPG
 

תמונות מצורפות

  • רועי צזנה- קורונה.JPG
    רועי צזנה- קורונה.JPG
    KB 35.1 · צפיות: 251
נערך לאחרונה ב:
המאמר הכי שקול, אחראי ומעמיק שלדעתי תקראו בתקופה הקרובה בנושא הקורונה , נכתב ע"י ד"ר רועי צזנה- עתידן (לינק)
מאותו אתר, בקשר לתיאוריות קונספירציה
 

@ארז_וחני
לא צריך להיות ציני, הנה הבנקים הודיעו שהם מאפשרים לכל בעלי המשכנתאות גרייס ללא עלות של 3 - 4 חודשים. זה בהחלט יעזור להרבה אזרחים בחל"ת.
גם הכוחות החזקים בשוק (כמו הבנקים) לא מעוניינים בקריסת האזרחים (קרי קריסת השוק).
'ערבות הדדית' פנים רבות לה. ב"ה נעבור את זה יחד.

ציני ?!
ממש לא.
אם תבחן את רמת השירותים שהמדינה מספקת היום לנפש (ש"ח לנפש) לעומת מה שהיה לפני כמה עשורים אז תבין שהממשלות משנות ה 90 בערך (ואולי קצת קודם) התחילו במדיניות עקבית של קיצוץ בשירותים לאזרח במסגרת תקציב המדינה.
הגדילו לעשות כאשר אפילו בביטוח הלאומי, אותו גוף שנוצר במיוחד לנושא ערבות הדדית שהזכרת, הקשיחו את התנאים לקבלת עזרה ואת העודף התקציבי הממשלה פשוט "שתתה" לתקציב המדינה....
חפש את הציניות אצל אלה ששינו את המדיניות, לא אצלי....
 
ציני ?!
ממש לא.
אם תבחן את רמת השירותים שהמדינה מספקת היום לנפש (ש"ח לנפש) לעומת מה שהיה לפני כמה עשורים אז תבין שהממשלות משנות ה 90 בערך (ואולי קצת קודם) התחילו במדיניות עקבית של קיצוץ בשירותים לאזרח במסגרת תקציב המדינה.
הגדילו לעשות כאשר אפילו בביטוח הלאומי, אותו גוף שנוצר במיוחד לנושא ערבות הדדית שהזכרת, הקשיחו את התנאים לקבלת עזרה ואת העודף התקציבי הממשלה פשוט "שתתה" לתקציב המדינה....
חפש את הציניות אצל אלה ששינו את המדיניות, לא אצלי....

ערבות הדדית? WTF??

בתחיחת שנות ש-90 מדינה הייתה טובה מאוד לאוכלוסיות מסוימות

מדיניות המיסוי השתנתה, אני שילמתי 70% מיסים לפני הרפורמות של ביבי בתחילת שנות ה-2000

מדינה מתכוננת שהמשבר הנוכחי יגלוש ל-2021

בגלל המינוף ומחירי הדירות המטורף, ילדי אפילו עם משכורות של היי-טק, שלא נדבר על אחרים, לא יהיו מסוגלים לקנות כאן דירה

אז תיירות נגמרה לפחות עד 2021 Q1, מי שמינף את עצמו שימכור דירות חזרה לשוק.

בנקים יהיו בסדר גמור, מדינה התכוננה לרגע הזה מאז בועת הדיור
 

לא מבין למה באתר אודיו צריך להתעסק במשמעות הכלכלית או הבריאותית של המצב ,לא נראה לי גם שיש הבנה עמוקה אלא שטויות במיץ וגיבוב מילים שלא שיכים בכלל לאתר ,המינוף היחידי שמעניין אותי זה "המנוף " הפרטי שלי שכבר הניף משקלים קלים בלבד (לא דלי מיים מלא כבעבר).
 
לא מבין למה באתר אודיו צריך להתעסק במשמעות הכלכלית או הבריאותית של המצב ,לא נראה לי גם שיש הבנה עמוקה אלא שטויות במיץ וגיבוב מילים שלא שיכים בכלל לאתר ,המינוף היחידי שמעניין אותי זה "המנוף " הפרטי שלי שכבר הניף משקלים קלים בלבד (לא דלי מיים מלא כבעבר).
אתה מוזמן תמיד לכתוב על אודיו ......פתח שרשור חדש על כל נושא אודיו שתחפוץ ועזוב אותנו במנוחה בשרשור הזה......וקבל גם פרח לפרידה(ורד)
 
ימים רעים הגיעו: רוברט, שבכלל לא צריך להיות כאן באתר, מגרש את שניצל, שרצוי בהחלט שיהייה כאן באתר :נגד::נגד::נגד:
 

אפשר גם אודיו וגם הדבר החשוב ביותר לאנשים כיום הקורונה. אתה יכול להשיב לנושאים הקשורים לאודיו ולא לקרוא על הקורונה.
 
מצב חדש נוצר בארץ: הרבה אנשים עובדים כיום מהבית (מצב חדש), לכן יש זמן להאזין למוזיקה :D.
יש כאן מישהו כזה?
 
לא מגרש אותו כלל, חתיכת לקקן ומוציא דברים מהקשרם שכמותך.... מציע לו לפתוח שרשור אודיו ולעזוב אותנו במנוחה במידה והוא לא מעוניין לכתוב בנושא השרשור.......ובמידה והוא כן מעוניין, שירבח ויסעד ממש בשרשור זה.
שום הוצאה מההקשר ושום לקקנות. אבחנה פשוטה של המצב.

לי זה עצוב. כולל זה שמדברים על קורונה בדו-ערוצי, שזה גם עצוב, ועל אודיו לא מדברים בכלל.
לזה שממעטים לדבר על מוזיקה אני רגיל.
 

נערך לאחרונה ב:
עמיר,

פתח שירשור על אודיו כאוות נפשך.
 
אני מניח שאני וגם נמר וליאור (ואני בטוח שגם חברים נוספים כאן) רואים את פורום ה"דו ערוצי" כ"סוג של משפחה" לפעמים "משפחה בהפרעה", לפעמים משפחה לארועים שמחים ולעיתים לעצובים.

וכאמור, מאחר שהאתר, לפחות לדעתי, הוא יותר מפורום אודיו אז נושא קריטי לכולנו כמו וירוס הקורונה מגיע לו דיון נפרד ויעודי במסגרת פורום זה ולא בשום מקום אחר !!!....AK1, אתה מוזמן לחוות את דעתך במידה ואתה חושב אחרת......אהה, גם שניצל מוזמן(ורד)........והפרח הוא לשניצל לא לך.....
 
נערך לאחרונה ב:
אני מניח שאני וגם נמר וליאור (ואני בטוח שגם חברים נוספים כאן) רואים את פורום ה"דו ערוצי" כ"סוג של משפחה" לפעמים "משפחה בהפרעה", לפעמים משפחה לארועים שמחים ולעיתים לעצובים.

וכאמור, מאחר שהאתר, לפחות לדעתי, הוא יותר מפורום אודיו אז נושא קריטי לכולנו כמו וירוס הקורונה מגיע לו דיון נפרד ויעודי במסגרת פורום זה ולא בשום מקום אחר....אתה מוזמן לחוות את דעתך במידה ואתה חושב אחרת......אהה, גם שניצל מוזמן(ורד)........והפרח הוא לשניצל לא לך.....
כרגיל, לא הבנת בכלל את מה שכתבתי. לא חדש.

אני אומר שעצוב שהגענו למצב שאנשים שמה שמשותף להם בחיים זו אהבת האודיו, עזבו את זה ועוסקים בקורונה בפורום שבימים כתיקונם מוקדש לדו ערוצי. לא שזה לא בסדר ושאסור ושצריך לעבור לפורום אחר ו/או כל דבר אחר. אני רק אומר שזה עצוב.

אני אומר שעצוב שאנשים כמוך, שבימים כתיקונם לא אמור להם להיות מקום כאן, תופסים ומשתלטים על השיח, ומגרשים ממנו אנשים שבימים כתיקונם יכולים לתרום תרומה של ממש לחובבי האודיו.

ואני באמת לא זקוק לפרחים ממך. אני זקוק לכמה שפחות ממך. אני אומר שזה עצוב שחבר @נמר לא העיף אותך כשהייתה לו הזדמנות.
 

נערך לאחרונה ב:
אני מניח שאני וגם נמר וליאור (ואני בטוח שגם חברים נוספים כאן) רואים את פורום ה"דו ערוצי" כ"סוג של משפחה" לפעמים "משפחה בהפרעה", לפעמים משפחה לארועים שמחים ולעיתים לעצובים.

וכאמור, מאחר שהאתר, לפחות לדעתי, הוא יותר מפורום אודיו אז נושא קריטי לכולנו כמו וירוס הקורונה מגיע לו דיון נפרד ויעודי במסגרת פורום זה ולא בשום מקום אחר....אתה מוזמן לחוות את דעתך במידה ואתה חושב אחרת......אהה, גם שניצל מוזמן(ורד)........והפרח הוא לשניצל לא לך.....

ובכל זאת, אתה לא תכנה אותו לקקן. מחקתי לך.
 
ובכל זאת, אתה לא תכנה אותו לקקן. מחקתי לך.
אחלה, נראה שתהיה כזה רגיש כשהבחור קורא לי בשמות......."שרלטן" זה בסדר או ראוי למחיקה ?...... כי "זכיתי" לכנוי זה לפני 5 דקות......ובעוד איזה 3-4 פעמים בשבוע האחרון.
 
אחלה, נראה שתהיה כזה רגיש כשהבחור קורא לי בשמות....... כי "זכתי" לכנוי זה לפני 5 דקות......ובעוד איזה 3-4 פעמים בשבוע האחרון.
חוצמזה, אני לא רגיש ולא ביקשתי מנמר שימחק -- אני בהחלט משאיר את הציטוט של הפוסט שנמחק, שינציח את ההאשמות שלא-לעניין שלך.
 

נערך לאחרונה ב:
מצב חדש נוצר בארץ: הרבה אנשים עובדים כיום מהבית (מצב חדש), לכן יש זמן להאזין למוזיקה :D.
יש כאן מישהו כזה?
אני, אבל תמיד עבדתי מהבית. עכשיו הרבה יותר :-)
 
https://www.bbc.com/news/av/world-e...lians-sing-from-their-windows-to-boost-morale

האיטלקים שרים מחלונותיהם על נגיף הקורונה כדי להגביר את המורל בצורה מעניינת (אופרה)...

ויוה! ויוה איטליה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור